Gå til innhold

Få se på Pus 😻😻

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (20 timer siden):

Så pen 😻😻❤️❤️

Luna hilser og sier takk :D 

Maskinfører skrev (7 timer siden):

Får håpe Luna får ett langt og lykkelig liv @Sebby 😻😻❤️❤️

Ja satser på at det går bedre med hu. Hun er snart 4 og aldri hatt noen problemer. Er sterilisert nedentil også :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (17 timer siden):

Ja vi får satse på det pen var hu 😀😻😻var det ikke kastrering som var problemet med Dante ? 

Nei hadde ingenting med det å gjøre. Dante ble kastrert når han var 6 mnd ish, men fikk problemer med urinveier/krystaller når han ble 8-9 mnd.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sebby skrev (4 timer siden):

Nei hadde ingenting med det å gjøre. Dante ble kastrert når han var 6 mnd ish, men fikk problemer med urinveier/krystaller når han ble 8-9 mnd.

Ikke det nei 😻 ja har hørt at ved kastrering så kan ting skje krystaller ja du tenker på Nyrestein ? Ja det var trist det som skjedde med Dante 😻 ❤️🕯️ har nesten bare hatt Jentepuser jeg de har blitt gamle yngste 13 år kreft i nakken eldste Frida påske 2024 hadde hun levd til Juli i fjor ville hun vært 18 år 16 og 17 har de også blitt 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (19 timer siden):

Ikke det nei 😻 ja har hørt at ved kastrering så kan ting skje krystaller ja du tenker på Nyrestein ? Ja det var trist det som skjedde med Dante 😻 ❤️🕯️ har nesten bare hatt Jentepuser jeg de har blitt gamle yngste 13 år kreft i nakken eldste Frida påske 2024 hadde hun levd til Juli i fjor ville hun vært 18 år 16 og 17 har de også blitt 

Skjønner. Har du alltid sterilisert hukattene dine da? Det anbefales mtp helsa i det lange løp.
Jeg spurte veterinæren om kastreringen hadde noe med de små steinene å gjøre, han sa nei. Stoler på han.
Ikke noe vits å dvele noe mer over det, he's gone :( 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sebby skrev (5 minutter siden):

Skjønner. Har du alltid sterilisert hukattene dine da? Det anbefales mtp helsa i det lange løp.
Jeg spurte veterinæren om kastreringen hadde noe med de små steinene å gjøre, han sa nei. Stoler på han.
Ikke noe vits å dvele noe mer over det, he's gone :( 

Hukattene mine var det far i sin tid som tok til seg 4 unger og ei mor som kom på Eiendommen her sånn ja de ble sterilisert gamlepus som han hadde på 1990 tallet brukte P-Piller hu ble påkjørt en del ganger og på slutten luktet hun råttent og dyrlegen sa nå opererer vi ikke mer hu ble 13 år født i 1979 det hadde ikke noe med det å gjøre nei nei det er ikke noe vits og dvele ☹️☹️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...