N-4K0 Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar Kondolerer @Sebby, trist lesing 🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar Milhouse85 skrev (5 minutter siden): 😻😻 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar N-4K0 skrev (5 minutter siden): Kondolerer @Sebby, trist lesing 🌹 Takk 🥺💔 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. februar Forfatter Del Skrevet 19. februar Sebby skrev (1 time siden): Det var ikke bare det. Han hadde problemer i flere uker og brukte ca 20k på diverse timer og medisiner. Ikke at pengene er problemet, det hadde vært 100% verd det hvis det ordnet seg.. Han hadde en genfeil som gjorde at han utviklet ett problem med å skille ut mineraler (eller noe sånt) via nyrene, slik at urinet inneholdt små krystaller/steiner som samlet seg opp og sperret i urinrøret til penis. Så løsningen var en stor og komplisert operasjon til 15.000,- som hadde en 50/50 suksess rate. Jeg hadde gjort det hvis forsikringen dekket det, men de dekte faen meg ingenting. Så da måtte jeg ta det vanskelige valget å avlive, for han kunne ikke leve med dette. Og veterinær mente også det kanskje var best å «la han slippe», og ikke gjøre penisamputasjons operasjonen.. Gråt i dagesvis etter han sovnet inn i armene mine. Han får egen kremering og skal ha fin urne med asken hans. Jeg vet åssen du føler det nå @Sebby jeg måtte ta Tuss forrige tirsdag var kreft i øret her med stor byll ja jeg vet han hadde problemer når det kommer til dyr så har man alt av penger som skal til det var leit at forsikring ikke hjalp på sykdommen utvikler små krystaller som tetter igjen urinåpning ja ja jeg venter Selv på Urnen til Tuss så man må ha kattene hjemme 💔💔💔💔🕯️🕯️🕯️ Dante 🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️💔💔💔💔 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar Tussi skrev (På 13.10.2024 den 17.34): Min venn pusemor Fin og myk pels 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Maskinfører skrev (12 minutter siden): Fin og myk pels 😻😻 Ja, hun er fin 😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar Tussi skrev (4 minutter siden): Ja, hun er fin 😊 Ja hun er nok det 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Tuss 01.08.2016 😻😻 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (13 minutter siden): Tuss 01.08.2016 😻😻 Vi, synes at Tuss var nydelig og søt.😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Vi, synes at Tuss var nydelig og søt.😻😻 Ja han er det 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja han er det 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars (endret) Luna ❤️ Edit: Er det ikke fascinerende med disse øynene som ligner på reptil-øyne når det er veldig lyst der de ser? Endret 22. mars av Sebby 2 1 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. mars Forfatter Del Skrevet 22. mars Sebby skrev (8 minutter siden): Luna ❤️ Edit: Er det ikke fascinerende med disse øynene som ligner på reptil-øyne når det er veldig lyst der de ser? Så pen 😻😻❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Sebby skrev (58 minutter siden): Luna ❤️ Edit: Er det ikke fascinerende med disse øynene som ligner på reptil-øyne når det er veldig lyst der de ser? 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 05:48 Forfatter Del Skrevet søndag kl 05:48 Sebby skrev (12 timer siden): Luna ❤️ Edit: Er det ikke fascinerende med disse øynene som ligner på reptil-øyne når det er veldig lyst der de ser? Får håpe Luna får ett langt og lykkelig liv @Sebby 😻😻❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet søndag kl 06:33 Del Skrevet søndag kl 06:33 Maskinfører skrev (På 12.3.2025 den 3.43): Tuss 01.08.2016 😻😻 Veldig fint bilde ❤️ veldig leit å høre at Tuss er borte, kondolerer 😔 🌹 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet søndag kl 06:52 Forfatter Del Skrevet søndag kl 06:52 N-4K0 skrev (17 minutter siden): Veldig fint bilde ❤️ veldig leit å høre at Tuss er borte, kondolerer 😔 🌹 Ja det er veldig fint ❤️ ja det er så trist og Tomt uten Tuss ☹️🌹🌹🕯️🕯️ Tusen takk det varmer 🌹🌹🌹🕯️🕯️🕯️ 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet søndag kl 10:25 Del Skrevet søndag kl 10:25 Maskinfører skrev (På 12.3.2025 den 3.43): Tuss 01.08.2016 😻😻 Elegant! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå