N-4K0 Skrevet onsdag kl 20:02 Del Skrevet onsdag kl 20:02 Kondolerer @Sebby, trist lesing 🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 20:06 Del Skrevet onsdag kl 20:06 Milhouse85 skrev (5 minutter siden): 😻😻 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet onsdag kl 20:07 Del Skrevet onsdag kl 20:07 N-4K0 skrev (5 minutter siden): Kondolerer @Sebby, trist lesing 🌹 Takk 🥺💔 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 21:42 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:42 Sebby skrev (1 time siden): Det var ikke bare det. Han hadde problemer i flere uker og brukte ca 20k på diverse timer og medisiner. Ikke at pengene er problemet, det hadde vært 100% verd det hvis det ordnet seg.. Han hadde en genfeil som gjorde at han utviklet ett problem med å skille ut mineraler (eller noe sånt) via nyrene, slik at urinet inneholdt små krystaller/steiner som samlet seg opp og sperret i urinrøret til penis. Så løsningen var en stor og komplisert operasjon til 15.000,- som hadde en 50/50 suksess rate. Jeg hadde gjort det hvis forsikringen dekket det, men de dekte faen meg ingenting. Så da måtte jeg ta det vanskelige valget å avlive, for han kunne ikke leve med dette. Og veterinær mente også det kanskje var best å «la han slippe», og ikke gjøre penisamputasjons operasjonen.. Gråt i dagesvis etter han sovnet inn i armene mine. Han får egen kremering og skal ha fin urne med asken hans. Jeg vet åssen du føler det nå @Sebby jeg måtte ta Tuss forrige tirsdag var kreft i øret her med stor byll ja jeg vet han hadde problemer når det kommer til dyr så har man alt av penger som skal til det var leit at forsikring ikke hjalp på sykdommen utvikler små krystaller som tetter igjen urinåpning ja ja jeg venter Selv på Urnen til Tuss så man må ha kattene hjemme 💔💔💔💔🕯️🕯️🕯️ Dante 🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️💔💔💔💔 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå