Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober Frank Olsen skrev (28 minutter siden): Og så har jeg Sheila da, som noen franske jenter som leide her høsten 2021 dro med seg opp fra stranden. De ville ta henne med seg til Frankrike i bilen som de hadde kjørt hit til Kreta med. Men da de skulle reise snek Sheila seg ut av bilen og stakk og gjemte seg. Kvelden etter satt hun utenfor kjøkkenvinduet mitt og ville ha mat. Mat fikk hun, og stakk av igjen og forsvant. Det samme gjentok seg flere dager, men etter en ukes tid begynte hun å bli her litt lenger og utforske huset. Nå har hun bodd her sammen med Malaka, Lucy og meg siden november 2021. Her er hun: Frank Olsen skrev (36 minutter siden): Ja, jeg kan jo slenge på et par bilder 🙂 Jeg hadde en katt, en sterilisert hannkatt ved navn Malaka (gresk for idiot). Plutselig dukket det opp en liten kattunge i hagen, helt alene, lå og skrek under et skap jeg har ute. Tok henne selvfølgelig inn, ga henne mat og navnet Lucy, og ba "storebror" om å være grei med henne. Her er Lucy noen dager etter at jeg fant henne og Malaka som er grei med henne 🙂 😻😻 Maskinfører skrev (58 minutter siden): Stilleben med katt og fisk (1728). 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. oktober Forfatter Del Skrevet 21. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): 😻😻 😻😻 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. oktober Forfatter Del Skrevet 21. oktober Uderzo skrev (12 minutter siden): George, 1 ½ år. Søt 😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober Uderzo skrev (4 timer siden): George, 1 ½ år. 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. oktober Forfatter Del Skrevet 22. oktober Fikk endelig halsbånd på Tuss idag med sånn søt bjelle halsbåndet er slækt 😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Fikk endelig halsbånd på Tuss idag med sånn søt bjelle halsbåndet er slækt 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. oktober Forfatter Del Skrevet 22. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Pangaea skrev (1 minutt siden): Pusen min Antonio ❤️ 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. oktober Forfatter Del Skrevet 23. oktober Pangaea skrev (3 timer siden): Pusen min Antonio ❤️ Så søt 😻 😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. oktober Forfatter Del Skrevet 24. oktober Tuss ønsker deg god natt @Kassettspiller 😻😻 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tuss ønsker deg god natt @Kassettspiller 😻😻 Eller god morgen. ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. oktober Forfatter Del Skrevet 24. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Eller god morgen. ❤️ Ja god morgen ❤️😻 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober Maskinfører skrev (39 minutter siden): Tuss ønsker deg god natt @Kassettspiller 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. oktober Forfatter Del Skrevet 24. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. oktober Forfatter Del Skrevet 25. oktober Rokken (1727) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Maskinfører skrev (2 timer siden): Rokken (1727) 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. oktober Forfatter Del Skrevet 25. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november Tuss vasker tærne @Kassettspiller 😻😻❤️❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå