Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Sebby skrev (6 minutter siden): Det er de Hehe ja, hvor stor blir han om ett halvt år mon tro? Tja, du får oppdatere oss. 🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober oddeh skrev (1 time siden): Her er min psykopat 😻😻 Tussi skrev (1 time siden): Min venn pusemor 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (9 minutter siden): 😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Tussi skrev (6 timer siden): Min venn pusemor Så søt Pusemor (Dukkemor) 😻😻❤️❤️🥰🥰 hva heter hu ? 😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Så søt Pusemor (Dukkemor) 😻😻❤️❤️🥰🥰 hva heter hu ? 😻😻 Luna 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Tussi skrev (4 minutter siden): Luna Så fiint navn 😻😻🥰🥰❤️❤️ er hun tam ? ❤️❤️🥰🥰😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Så fiint navn 😻😻🥰🥰❤️❤️ er hun tam ? ❤️❤️🥰🥰😻😻 Ja veldig, håper hun får et nytt hjem snart 😁 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Tussi skrev (1 minutt siden): Ja veldig, håper hun får et nytt hjem snart 😁 Det er bra at hun er tam sover hun oppå dyna når du sover eller ? Fint at hun får nytt hjem det fortjener Luna 😀😀😻😻🥰🥰❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra at hun er tam sover hun oppå dyna når du sover eller ? Fint at hun får nytt hjem det fortjener Luna 😀😀😻😻🥰🥰❤️❤️ Noen ganger sover hun på dyna, idag lå hun litt under. Nå må jeg sove... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Tussi skrev (2 minutter siden): Noen ganger sover hun på dyna, idag lå hun litt under. Nå må jeg sove... Ja samme som Tuss det da 😻😻😻 Natta til @Tussi og Luna 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Her må vi få bilder av flere søte puser 😻😻 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (34 minutter siden): Her må vi få bilder av flere søte puser 😻😻 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): 😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (23 minutter siden): Den var søt 😻 😻 😻 😻 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (7 minutter siden): Den var søt 😻 😻 😻 😻 Full av kjærlighet og ærlighet! 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Full av kjærlighet og ærlighet! Ja 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Sebby skrev (På 12.10.2024 den 8:12 AM): Den grå ser ut som skogskatt 😻😻 2 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Maskinfører skrev (7 timer siden): Den grå ser ut som skogskatt 😻😻 Mor var vanlig huskatt/domestic. Men far var ukjent. Noen sier han ligner på maine coon, andre sier delvis skogskatt ja. Mon tro hva slags katt denne rundbrenneren av en hannkatt var? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Sebby skrev (2 timer siden): Mor var vanlig huskatt/domestic. Men far var ukjent. Noen sier han ligner på maine coon, andre sier delvis skogskatt ja. Mon tro hva slags katt denne rundbrenneren av en hannkatt var? Mor var huskatt ja 😉 synes mer det ligner skogskatt framfor Maincoon katt tja si det mulig han var en Maincoon men jeg vil også tro skogkatt 😀😻😻 fin er han i alle fall 😀😻😻 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå