Søppelsveitt Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober (endret) Tenkte jeg skulle begynne tidlig på årets jule-playlist og i den anledning er jeg ute etter "glemte" julesanger, eller julesanger som evt ikke er ihjelspilt. Noen som har forslag? Begynner selv: Radka Toneff - Julesang Hans Rotmo - Vårres Jul Rolf Just Nilsen - Julekveld i skogen Tom Waits - Christmas Card from a Hooker in Minneapolis The Brazz Brothers - Julefergå Jul i Valhal - Jul i Valhal KORK m/fler - Velkommen (Vertshuset Den Gylne Hale) Travellin' Strawberries - De kjære minner Klovner i Kamp - Et Juleevangelium The Hives/ Cindy Lauper - A Christmas Duel Dumdum Boys - Stjernesludd Sputnik - Sjømannsjul på Hawaii Kari Bremnes - I den kalde vinter Endret 11. oktober av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Et av mine favorittalbum som jeg sparer til desember. Litt mer sakralt og tradisjonelt da. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Bugge Wesseltoft med albumet "It's snowing on my piano" er en liten favoritt her. 2 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober (endret) Sondre Bratland (1992) "Rosa frå Betlehem". En klassiker Iver Kleive (2004) "Hyrdenes tilbedelse - Meditasjoner over kjente julesanger" Aage Kvalbein & Iver Kleive (2007) "Julemeditasjoner" Endret 25. oktober av backtoback Iver Kleive, Aage Kvalbein 1 Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Noen tips: 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Denne LPen spilte min mor hver jul og jeg har mange gode minner til blant annet denne sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå