Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Får ikke jobb etter endt utdanning.

Anbefalte innlegg

52 minutes ago, Pyroblast said:

Det er ikke relevant fordi utfordringen ikke er at jeg ikke kommer videre i intervju prosessen. Problemet er at jeg ikke får intervju fordi jeg ikke er norsk nok. 

Om du skal få jobb så holder det ikke bare å komme på intervju, du må også komme videre i intervju prosessen.

Bedriften får bare noen få kvalifiserte søkere, men de får hundrevis av ukvalifiserte søkere. De har ikke råd til å ikke intervjue en kvalifisert søker uansett hva de heter.

Det er riktig at trynefaktor påvirker om en ukvalifisert søker får komme til intervju, men arbeidsgiver var aldri ordentlig interessert i dem og vil ansette en kandidat med erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pyroblast skrev (9 timer siden):

Det er ikke relevant fordi utfordringen ikke er at jeg ikke kommer videre i intervju prosessen. Problemet er at jeg ikke får intervju fordi jeg ikke er norsk nok. 

Som igjen er grunnen til at du bør stille opp på dei intervjua du får tilbod om, sjølv om tilbodet om intervju kjem som følgje av at du har søkt under eit dekk-navn. (Forutsetter då sjølvsagt at det øvrige i søknad/CV er korrekt på dei relevante områda).

At det forgår diskriminering er nok på det reine, men det hjelper deg lite når du ikkje får sjansen til å vise kven du er på intervju. Har du fyrst fått den fyrste jobben så blir vidare søknadsprosess mykje mykje enklare sidan du då både har relevant arbeidserfaring på CVen og relevante referansepersonar som jobber i rette bransjen.

Det andre alternativet er at du må jobbe mykje meir aktivt i søknadsprosessen enn dei du konkurrerer med. Som nemnt tidlegare i tråden så bunner slik diskriminering ofte ut i at ein er redd for at du med utanlandsk namn ikkje snakker godt norsk / kjenner norske arbeidsforhold godt nok. Den som tilsetter har ofte så mange søknadar at ein ikkje prioriterer å sjekke opp om antakelsen stemmer, og dermed får du ikkje tilbod om jobbintervju. Der det er slike ting som ligg bak diskrimineringa så vil det hjelpe veldig mykje om du tek kontakt og på den måten tjuvstarter med eit fyrsteinntrykk. 

Eit anna råd er også at du vurderer litt kritisk kva du søker jobb og kva stillingar du søker på. Mellom anna så vil du ha litt meir slagkraft om du påberoper deg diskriminering i ei tilsettingssak i offentleg sektor. I det offentlege har ein eit kvalifikasjonsprinsipp der ein ved tilsettinga skal begrunne at det er den beste kandidaten som får jobbtilbodet. Det er også lovfesta at saka skal være så opplyst som mogleg før det blir fatta vedtak, for offentlege stillingar kan det medføre eit objektivt krav til å gjennomføre fleire interjvu for å være sikker på at ikkje gode kandidatar blir kutta for tidleg.
I private virksomheiter så er det heller ikkje lov å diskriminere, men samtidig er det mindre reguleringar som gjer at ein privat arbeidsgivar i større grad kan bruke skjønn.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...