oslogutt2 Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Jeg ønsker å overføre bilder fra telefonen til pc'en. Når jeg kopler til kabelen til pc'en står det på pc'en at mappa er tom. Når jeg går inn på telefonen så får jeg tilgang til alle bildene i mappa. Hva kan jeg gjøre for å overføre til pc'en? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Hjelper ofte å si hvilken telefon det er for å kunne komme med hjelp 1 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Generelt så må en legge bildene i en mappe som PC får lese. Alternativt så kan en overføre bilder til en sky-tjeneste som både mobil og PC har tilgang til. Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober oslogutt2 skrev (På 10.10.2024 den 1:36 PM): Jeg ønsker å overføre bilder fra telefonen til pc'en. Når jeg kopler til kabelen til pc'en står det på pc'en at mappa er tom. Når jeg går inn på telefonen så får jeg tilgang til alle bildene i mappa. Hva kan jeg gjøre for å overføre til pc'en? Du er nok i feil mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå