Spillredaksjonen Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Nintendo-vekkerklokke holder øye med deg mens du sover Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Et mer unødvendig produkt er det lenge siden jeg har sett. Samtidig er det jo Nintendo, så det vil jo selge som hakka møkk. 1 1 Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober No må da vel vera nokon som kan dra Nintendo til retten for brudd på nokre rettigheter ... Sia Nitendo er så flink til å gjera da mot alle andre Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Hehe, ja ja, om ikke noe annet, så var det i alle fall en overraskelse at de laget en slik dings. Jeg skulle egentlig ønske at de heller fulgte opp den mario-raceren sin med en nyere versjon og mer tilbehør, men de får drive på Lenke til kommentar
EnGlemtMech Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Klokka koster 100 dollar, kommer ikke med AC-adapter og du trenger Nintendo Online for å få funksjonaliteten 💀 Faktisk utrolig hvis denne greia blir utsolgt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Guybrush 3pwood skrev: Nintendo ser deg... Lurer på om de tar over for Store Bror 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Når du koser deg med dama i senga. It's a me, Mario, it's a watching. 1 1 Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Bare 1000 kroner? Overrasket over at nintendo ikke tat 5000 for denne... Er jo nintendo vi snakker om... Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Gringorilla skrev (4 timer siden): Et mer unødvendig produkt er det lenge siden jeg har sett. Samtidig er det jo Nintendo, så det vil jo selge som hakka møkk. Tja, hvis det er en sånn klokke som maser og maser til man faktisk står opp så er det nok en del som kan ha nytte av den. 1 Lenke til kommentar
Zeth Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Nå slutta vekkerklokka mi å virke i går kveld men denne skal jeg ikke kjøpe. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober EnGlemtMech skrev (3 timer siden): Klokka koster 100 dollar, kommer ikke med AC-adapter og du trenger Nintendo Online for å få funksjonaliteten 💀 Faktisk utrolig hvis denne greia blir utsolgt. Den vil nok selge i bøtter og spann, perfekt julegave til poden 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Elsker når Nintendo er så Nintendo. Her var det snakk om nytt hardware og internettet kokte over med Switch 2 rykter, men her har vi Alarmo! xD Trenger den ikke, men har egentlig litt lyst på en og. Og, folkens, ingen tvang å kjæpe dette så om noen her ikke vil ha en, ikke kjøp en. Pisslett! 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Jeg er nok ikke helt i kundegruppa her merker jeg. Foretrekker uansett å våkne til denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå