Psykake Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober major_stuen skrev (Akkurat nå): I stuen, i garasjen og på fortauet? 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober (endret) Faye Dunaway i Bonnie and Clyde Claudia Cardinale også Men det har gått noe tid, så jeg er kanskje for sent ute med noen år. *kremt* Endret 12. oktober av DukeNukem3d 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober DukeNukem3d skrev (1 time siden): Men det har gått noe tid, så jeg er kanskje for sent ute med noen år. *kremt* Hehe ja, det er mye bra fra gamle filmer, men de er gjerne langt utenfor "øvre aktuelle alder" for meg også nå. 2 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober On 9.10.2024 at 8:10 PM, Psykake said: Trodde poenget var å poste bilde av drømmepartner, ikke nåværende sexpartner. 3 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober P7SA skrev (Akkurat nå): Trodde poenget var å poste bilde av drømmepartner, ikke nåværende sexpartner. Haha, dagens! 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober One simply does not cheat on mr Right. 1 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober (Min nåværende samboer bak sensuren...) 1 2 2 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober 23 minutes ago, Duriello said: One simply does not cheat on mr Right. Er dette deg og drømmedama på den store dagen? 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober P7SA skrev (5 minutter siden): Er dette deg og drømmedama på den store dagen? 😅 1 Lenke til kommentar
Gjest 0ea9e...1a2 Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Hadde ikke gjort noe annet enn å sitte på kne foran han her. Ansiktet, kroppen, behåringen! I min fantasi tilegnet personligheten jeg liker så da er dette drømmemannen. Som ikke finnes fordi han er jo en drøm Anonymous poster hash: 0ea9e...1a2 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober P7SA skrev (På 12.10.2024 den 3:03 PM): Er dette deg og drømmedama på den store dagen? 🤔😆 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå