Gå til innhold

Zalman CNPS7000ACU ?

Framerate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og ærlig talt, den ble foreslått i den andre tråden din, vits med å lage en ny?

Helt nytt emne og overskrift forresten er den andre tråden død ok kansje ikke helt da den spreller litt hit med øksa!

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar
En venn av meg har den på sin 2.6C @ 3.2Ghz. han har dog litt merkelig pc, men den lå på 45 grader hvis jeg ikke husker feil
men fra spøk til alvor: en kamerat av meg kjøpte den vifta til sin AMD64 3000+!

den ligger på ca 31 grader på 5v..

20db..

veldig bra !!

Finfint da blir det nok ny vifte på meg en eller annen gang...

Lenke til kommentar

Inne på siden klikker du på bildet, der det står "Click here". Da kommer det opp en fin veiledning :)

Når det gjelder pasta, så brukte jeg Artic Silver 5. La på en liten "dæsj", på størrelse med et "lite" knappenålshode, midt på selve CPU. I stedet for å smøre den ut på selve CPU, satte jeg kjøleren nedpå og brukte den til å gni ut pastaen. Er bare å forsiktig vri den rundt og skyve den litt i forskjellige rettninger, og så montere/skru den fast. Men du kan også gni ut pastaen, et veldig tynt, nesten gjennomsiktig lag, på selve cpu, for så å montere kjøleren. Men har hørt/lest at den første metoden skal være best.

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar
Inne på siden klikker du på bildet, der det står "Click here". Da kommer det opp en fin veiledning 

Når det gjelder pasta, så brukte jeg Artic Silver 5. La på en liten "dæsj", på størrelse med et "lite" knappenålshode, midt på selve CPU. I stedet for å smøre den ut på selve CPU, satte jeg kjøleren nedpå og brukte den til å gni ut pastaen. Er bare å forsiktig vri den rundt og skyve den litt i forskjellige rettninger, og så montere/skru den fast. Men du kan også gni ut pastaen, et veldig tynt, nesten gjennomsiktig lag, på selve cpu, for så å montere kjøleren. Men har hørt/lest at den første metoden skal være best.

linken din førte til guiden så den har jeg lest men det med pastaen er jeg litt mer spørrende til :scared:

Så det er sånn at man skal smøre pastaen direkt på cpun?

og legge kjøleren oppå? dette må jeg tenke litt på før innstallering!

takk takk

Lenke til kommentar
Jo du gjør det, artic silver5 har best løsning på når det gjelder goop. Du finner nok mer seriøse tester hvis du søker på google.com enn forummeldinger her.

ja det er jeg jo enig i men det skall jo holde når vifteprodusenten sender med deg noe kjølepasta som de vill at du skall bruke :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...