EviLEddiE Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Har Windows XP, og for å spille DOS-spill, bruker jeg en bootdisk med mus- og CDROM-drivere. Mangler bare lyden, og må da ha spesielle programmer for SB Live! til emulering av SB16. Noen som kan gi meg en link til filene i DOSDRV-katalogen i C:ProgramfilerCreativeSBLive? Siden jeg har WinXP har jeg ikke disse filene selv. Eller evt. sende dem pr. e-mail? Jeg gir mailadressen min så snart det melder seg noen "frivillige"... Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Her finner du filen ( siden til Live!sentret har problemer - eller det kan være hos meg, siden jeg kjører 3 browsere på samme tid ): ftp://atlas.hemmet.chalmers.se/pub/livecenter/drivers/ Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Du kan også downloade VDMSound og emulere et DOS SB16 lydkort. Fordelen med dette programmet, er at du kan ha hvilket lydkort som helst. https://sourceforge.net/projects/vdmsound/ Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Takker for alle svar! Nå kan jeg endelig få lyd på Crusader: No Regret (forøvrig et ganske voldelig spill med mange måter fiendene dine kan dø på...) som bare lager "Fatal Exceptional Error" i XP-DOS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå