Gå til innhold

Verdensrekord i Stack by Ketchapp - Nådd den ultimate poengsummen på 582 poeng!


Anbefalte innlegg

Verdensrekord i Stack by Ketchapp - 582 poeng uten å bomme!

Hei Diskusjon.no


Jeg har begynt å gå litt lei av PC- og Xbox-spill for tiden, men jeg spiller fortsatt litt mobilspill. Akkurat nå har jeg nådd en stor milepæl som jeg er ganske stolt av—jeg har satt verdensrekord i "Stack by Ketchapp" med 582 poeng uten å bomme en eneste gang! 🎉

For de som lurer, den nåværende verdensrekorden ved å bruke en annonse for å få et ekstra liv etter å ha dødd, er på 1099 poeng, og det er neste mål når jeg føler meg klar for det!

Litt om hvordan jeg får så høye poeng: Jeg har ADHD, og hyperfokus hjelper meg virkelig med å låse meg inn i spillet og reagere raskt. Jeg filmer meg selv mens jeg spiller, slik at jeg har bevis på at jeg faktisk har klart det (til de som måtte tvile &#128521wink.gif. Når det er sagt, kan jeg vanligvis bare holde på i omtrent en time før jeg må ta en pause.

Jeg har også 25,000 timer i CS før jeg sluttet, og har brukt mye tid på Nintendo-spill.

Takk for at du leste, og hvis noen har noen tips for å pushe den poengsummen enda høyere del gjerne det smile.gif

youtube
Title: World Record in Stack by Ketchapp - Achieving the Ultimate Score of 582 Points!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...