Gå til innhold

War of the Ring

Anbefalte innlegg

Og angående personangrep, så er det ikke JEG som startet med det!

Jeg vil også si meg enig i at det unektelig tyder på en svak grad av inkompetanse, ja.
Om du mener at WotR er bedre enn Warcraft III, har du ingen peiling på spill.
WarCraft 3 må man tenke! Men det ligger visst ikke for deg, som du sier...
Eneste grunn til at du kan mene noe sånt er .... og ikke er god nok til sånne spill...
Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjære deg, Mr. Crunch. Nå har du gjentatt gang på gang at spillsmak er individuelt og at det er forferdelig at du ikke får lov til å ha egne meninger. Selvfølgelig har du det. Du sier også at det er idiotisk at du må kommer med "meninger".

Vel, jeg tror du har misforstått momentet "mening". Med det mener vi ikke at du må mene det alle andre mener. Kom med noen argumenter om [/i]hvorfor du mener at WoTR er bedre enn WC3. Og for guds skyld, slutt med det maset om at alle andre er småunger etc. Det er totalt irrelevant i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar

Vel, som sagt x antall ganger før, jeg synes det er et bedre og mer underholdende spill. Det er også litt penere grafisk sett, og historien er jo velkjent for alle. Gameplayet er vel akkurat som Warcraft 3, og da har jeg alt jeg trenger for å kose meg med et spill.

Fornøyd :roll:

Lenke til kommentar

La han nå ha sin egen mening, men vi er vel alle enige om at det finnes flere som synes at Warcraft 3 er bra enn det finnes folk som synes at War Of The Ring er bra...? De som ikke kan så mye om stragegi spill og liker å spille strategi på den gamle måten (den med størst hær vinner) liker War Of The Ring mens de som har spilt seg lei av "gamle" strategi spill liker Warcraft 3! <-- snakker om erfarne spillere her! :yes:

Off-topic: Jeg og en kamerat har klart oss to mot 5 og 5 INSANE computerte på lag! :D Måtte bare ha med litt skryt! :p Vi spilte undead og night-elfs! 1337 spillere! hehe! Nok skryt for en stund nå..

Edit: glemte at det var INSANE computere

Endret av Nixration
Lenke til kommentar
La han nå ha sin egen mening, men vi er vel alle enige om at det finnes flere som synes at Warcraft 3 er bra enn det finnes folk som synes at War Of The Ring er bra...? De som ikke kan så mye om stragegi spill og liker å spille strategi på den gamle måten (den med størst hær vinner) liker War Of The Ring mens de som har spilt seg lei av "gamle" strategi spill liker Warcraft 3! <-- snakker om erfarne spillere her! :yes:

Off-topic: Jeg og en kamerat har klart oss to mot 5 og 5 INSANE computerte på lag! :D Måtte bare ha med litt skryt! :p Vi spilte undead og night-elfs! 1337 spillere! hehe! Nok skryt for en stund nå..

Edit: glemte at det var INSANE computere

:roll:

Jeg KAN en del om strategispill, det er ikke det. Det er bare det at jeg finner WotR mye mer underholdende. Er ikke noe snakk om erfaring i det hele tatt, det er snakk om hva man liker. Jeg liker de gode gamle strategispillene, ikke de kjedelige med helter og slikt. Altså; jeg prøver å styre unna spill med helter.

Get it?

Lenke til kommentar

Hmm, synes ikke historien i spilla taler til det bedre for spillet. Problemet er at det verken blir fugl eller fisk, verken film eller bok. Sier ikke at det ikke er autentisk, for det vet jeg ikke noe om, men det blir liksom litt teit. Og så stopper det jo der all actionen SKULLE begynne.

Liker Warcraft-historien enda bedre, jeg, uten at det skal tale for alle.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...