Gå til innhold

War of the Ring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okay, så om jeg mener at jeg synes War of the Ring er bedre enn Warcraft 3, så tar jeg altså feil!?!!!

Dere kan virkelig ikke være seriøse, når dere sier slikt. :laugh:

Jo, du tar Helt feil.

Eneste grunn til at du kan mene noe sånt er om du aldri har prøvd spillene i multiplayer, og ikke er god nok til sånne spill...

Jeg lar alkoholen få ta støyten for dine totalt idiotiske uttalelser :angry:

Med tanke på at du ikke svarte på spørsmålet, så erkjenner du at du ikke er god nok for Warcraft, ergo kan du ikke bedømme hvilket spill som er best?

Som å mene at Dungeons and Dragons er en bedre fantasifilm enn Ringenes Herre...

Ånei, jeg er ikke god nok for Warcraft? Kan det kanskje ha noe med at jeg ikke gidder å kaste bort tiden min på å spille det, fordi det ikke er noe spesielt godt spill? Spiller heller War of the Ring, Generals+++ for å slippe de derre hersens heltene (det er jo helter i WotR også, men de kjenner jeg hvertfall bedre til).

Det er også det som fucka WC3, at det ble introdusert helter. Håpløst. Hvis jeg absolutt skal spille WC, så må det bli 2'ern.

Og en ting til, da må jo jeg få lov til å si at minst en av grunnene til at du ikke liker WotR, er nettopp fordi at du ikke er god nok til det da... Ja, må være slik, siden det er slikt du argumenterer for at jeg ikke skal få lov til å ha en mening.

Lenke til kommentar
Ånei, jeg er ikke god nok for Warcraft? Kan det kanskje ha noe med at jeg ikke gidder å kaste bort tiden min på å spille det, fordi det ikke er noe spesielt godt spill? Spiller heller War of the Ring, Generals+++ for å slippe de derre hersens heltene (det er jo helter i WotR også, men de kjenner jeg hvertfall bedre til).

Det er også det som fucka WC3, at det ble introdusert helter. Håpløst. Hvis jeg absolutt skal spille WC, så må det bli 2'ern.

Og en ting til, da må jo jeg få lov til å si at minst en av grunnene til at du ikke liker WotR, er nettopp fordi at du ikke er god nok til det da... Ja, må være slik, siden det er slikt du argumenterer for at jeg ikke skal få lov til å ha en mening.

Herregud, det er rett og slett flaut å lese slikt. Du har overhode ikke peiling på hva du påstår her. Du har tydeligvis ikke satt deg skikkelig inn i WarCraft 3, som er et strategispill der en for en gangs skyld må bruke hjernen.

Heltene er jo hele greia med WarCraft 3. Heltene betyr alt. Heltene åpner for ekstremt mange nye taktikker og strategier som man aldri før har sett i noe spill. Lær deg å bruke heltene, så har du teknikken inne. I de andre spillene du nevnte (i tillegg til WoTR), kan man bare bygge en gigantisk hær og fly på fienden med den. Den med flest folk vinner. Sorry mac, men etter WarCraft 3 ble denslags spillestil primitiv og gammeldags...

I WarCraft 3 må man tenke! Men det ligger visst ikke for deg, som du sier...

Lenke til kommentar

Okay, jeg skjønner jeg har satt noen primitive sinn i kok her, ved å ha egne meninger, så jeg skal ikke gidde å involvere meg noe mer i denne tråden.

Sykt at noen smågutter skal mene at man ikke har lov til å ha egen mening, men det er jo slike folk som gjorde hw.no/gamer.no dårligere i løpet av 2003. (Ja, dere vet hvem jeg sikter til).

Nå er jo riktignok flesteparten av folka som joinet i 2003 veldig hyggelige og voksne, men så er det jo dette mindretallet da...

Lenke til kommentar
Okay, jeg skjønner jeg har satt noen primitive sinn i kok her, ved å ha egne meninger, så jeg skal ikke gidde å involvere meg noe mer i denne tråden.

Sykt at noen smågutter skal mene at man ikke har lov til å ha egen mening, men det er jo slike folk som gjorde hw.no/gamer.no dårligere i løpet av 2003. (Ja, dere vet hvem jeg sikter til).

Nå er jo riktignok flesteparten av folka som joinet i 2003 veldig hyggelige og voksne, men så er det jo dette mindretallet da...

Det er ingen som har sagt at du ikke kan ha egne meninger. Problemet er at du kjefter og kjaser om at folk er så dumme og ikke vil la deg ha egne meninger. Du kommer jo ikke med noen argumenter om hvorfor du mener at WoTR er bedre enn WarCraft 3.

Oooh, så tøff du er som var her før 2003. :roll:

Lenke til kommentar
forstår ikke at dere gidder å krangle om det! alle har rett til egne meninger, sier noen at det er bra skal ikke alle komme å si de er treige og tullete fordi at de synes et spill er bra.

Ingen har kalt ham treig og tullete, bare sagt at han tar feil. Vanligvis vil jeg akseptere meningene til folk, men når noen sier noe sånt, og til og med uten argumenter, så må jeg reagere...

Jeg var her før 2003 også :D Nesten før 2002 også :p

Lenke til kommentar
Ingen har kalt ham treig og tullete, bare sagt at han tar feil.

WarCraft 3 må man tenke! Men det ligger visst ikke for deg, som du sier...

Hvorfor i ****** må jeg ha noe argument for å mene at WotR er bedre enn Warcraft 3? Kan jeg ikke bare like et spill bedre enn et annet, uten at du skal komme her med dine idiotiske "meninger" (les: det alle andre mener)?! Kan du vennligst si meg hvorfor jeg ikke får lov til å ha en mening om dette?

Jeg var her før 2003 også  Nesten før 2002 også

Faktisk er du jo registrert nærmere 2003 enn 2001 ;)

Lenke til kommentar

Ehhhhhm...

Alle har nok forskjellige meninger om dette. Jeg ble personlig ikke hektet på WC3 før jeg spillte Founding of durotar. Nå har jeg spillt human, undead og snart orc campaign på spillet. Har også linket litt, men aldri vært på battlenet. Synes i bunn og grunn at Warcraft var bedre enn WotR, men så har jeg bare spillt en demo av sistnevnte.

Synes kanskje grafikken i WotR var hakket bedre enn WC3 (dukker under bordet i påvente av at noen skal kaste noe). Iallefall såpass så jeg husker det. Men WC3 hadde bedre missions, units, osv.

Skal si at ingen av spillene er dårlige. WC3 er nok et av de beste RTS (/RPG) spill jeg har spillt. WotR ville jeg kjøpt, men ikke til 399. kanskje om jeg får det til 199 maks...

Lenke til kommentar
Hvorfor i ****** må jeg ha noe argument for å mene at WotR er bedre enn Warcraft 3? Kan jeg ikke bare like et spill bedre enn et annet, uten at du skal komme her med dine idiotiske "meninger" (les: det alle andre mener)?! Kan du vennligst si meg hvorfor jeg ikke får lov til å ha en mening om dette?

Herregud, må jeg si det mange ganger. Om du mener at WotR er bedre enn Warcraft III, har du ingen peiling på spill, og tar Grundig feil!

Lenke til kommentar
Herregud, må jeg si det mange ganger. Om du mener at WotR er bedre enn Warcraft III, har du ingen peiling på spill, og tar Grundig feil!

Hvordan i all verden kan du vite hva jeg kan om spill? Sykt at smågutter skal komme her å påstå at jeg ikke vet hva slags spill som er bra. Dette er individuelt, og det burde du også forstå :roll:

Kanskje du lærer deg litt respekt når du går ut av ungdomsskolen eller videregående eller hva søren slags stadium du er på i livet ditt.

SPILLSMAK er INDIVIDUELT. Om du har lest at Warcraft 3 er sinnsykt tøft et sted, og finner ut at du vil adoptere det synspunktet er det greit for meg, men å komme her å si til meg at jeg IKKE KAN SYNES WOTR ER BRA, det blir bare alt for trangsynt.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden kan du vite hva jeg kan om spill? Sykt at smågutter skal komme her å påstå at jeg ikke vet hva slags spill som er bra. Dette er individuelt, og det burde du også forstå :roll:

Kanskje du lærer deg litt respekt når du går ut av ungdomsskolen eller videregående eller hva søren slags stadium du er på i livet ditt.

SPILLSMAK er INDIVIDUELT. Om du har lest at Warcraft 3 er sinnsykt tøft et sted, og finner ut at du vil adoptere det synspunktet er det greit for meg, men å komme her å si til meg at jeg IKKE KAN SYNES WOTR ER BRA, det blir bare alt for trangsynt.

Vær så snill, slutt med alle disse personangrepene, de har ingen plass i denne tråden.

Da jeg har spilt både Wc3, og WotR i flere timer, både i Single PLayer og Multiplayer, er det jo garantert at warcraft III er det beste spillet. Det er ingen tilfeldighet at hundretusener spiller Warcraft III over battle.net hver dag, og at de største premiepottene i store turneringer som WCG og CPL går til Warcraft-turneringen.

Det eneste som kan være bedre med WotR er at det faktisk er basert på Ringenes Herre, men selv der feiler det, med å inkludere mange feil fra Tolkiens univers.

WotR er jo nesten samme spillet som warcraft, bare det at Warcraft gjør alt så mye, Mye bedre...

Lenke til kommentar

Hvis du syntes at War of The Ring er bedre enn Warcraft3 så har du ikke mye peiling på spill!!!!

Blizzards RTS spill er de RTS'ene som har fått best omtale av nesten alle omtaler rundt om i verden!! ingen kan måle seg med spill som Starcraft og Warcraft!! personlig så syntes jeg at Starcraft er best!!!

War of the Ring = :thumbdown:

Blizzard RTS = :thumbup::thumbs:

Lenke til kommentar
Hvis du syntes at War of The Ring er bedre enn Warcraft3 så har du ikke mye peiling på spill!!!!

Blizzards RTS spill er de RTS'ene som har fått best omtale av nesten alle omtaler rundt om i verden!! ingen kan måle seg med spill som Starcraft og Warcraft!! personlig så syntes jeg at Starcraft er best!!!

War of the Ring = :thumbdown:

Blizzard RTS = :thumbup::thumbs:

Nok en gang; hva er poenget i å referere til reviews?

SPILLSMAK er INDIVIDUELT. (Til dere som ikke forstår dette ordet; det betyr at ikke alle liker samme spill, noen følger ikke massene, og gjør opp egne meninger)

Da jeg har spilt både Wc3, og WotR i flere timer, både i Single PLayer og Multiplayer, er det jo garantert at warcraft III er det beste spillet. Det er ingen tilfeldighet at hundretusener spiller Warcraft III over battle.net hver dag, og at de største premiepottene i store turneringer som WCG og CPL går til Warcraft-turneringen.

Det eneste som kan være bedre med WotR er at det faktisk er basert på Ringenes Herre, men selv der feiler det, med å inkludere mange feil fra Tolkiens univers.

WotR er jo nesten samme spillet som warcraft, bare det at Warcraft gjør alt så mye, Mye bedre...

Fint, her kommer du hvertfall med gode argumenter, selv om det er rimelig usakelig mye av det du har kommet med tidligere (refererer til "du har ikke peiling på spill", "du kan ikke mye om spill", "du er ikke mye smart").

Selvfølgelig står jeg på min sak, om at jeg liker WotR bedre enn Warcraft 3, og det skulle jo egentlig bare mangle at jeg har rett til å ha min egen mening - selv om enkelte her har veldig vanskelig for å skjønne dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...