Gå til innhold

War of the Ring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes folket om spillet War of the Ring a?

selv synes jeg det er mye bedre enn Wc3 :yes:

Jeg skal IKKE bruke to og en halv side på å flame deg.

Jeg skal i stedet si at jeg er BOMBESIKKER på at du ikke har prøvd Warcraft 3.

Seriøst; Warcraft 2 i DOS (som jo er genialt) er bedre enn den driten der.

Lenke til kommentar

Jeg sier meg enig med trådstarter jeg, om at War of the Ring faktisk er bedre enn Warcraft 3. Har prøvd Warcraft 3 for lenge siden, har også prøvd The Frozen Throne, men det falt heller ikke i smak.

Grunnen til at jeg ikke likte Warcraft 3 var at det ikke kan måle seg med forgjengeren sin (2'ern).

War of the Ring derimot, det er undholdende:)

Lenke til kommentar
War of The Ring er en dårlig, kopi av WC3. Dere som mener at WoTR er bedre har ikke mye peiling på hva dere snakker om.

Hehe, gode holdninger er fint å ha ja :roll:

Har du noen gang hørt om smak og behag? Ikke det nei...

Men når det er så innlysende at noen tar feil, så må man si ifra. Nevn 1 punkt der WotR slår Warcraft! Og argumenter skikkelig for det!

Lenke til kommentar
Okay, så om jeg mener at jeg synes War of the Ring er bedre enn Warcraft 3, så tar jeg altså feil!?!!!

Dere kan virkelig ikke være seriøse, når dere sier slikt. :laugh:

Jo, du tar Helt feil.

Eneste grunn til at du kan mene noe sånt er om du aldri har prøvd spillene i multiplayer, og ikke er god nok til sånne spill...

Lenke til kommentar
Okay, så om jeg mener at jeg synes War of the Ring er bedre enn Warcraft 3, så tar jeg altså feil!?!!!

Jo, du tar Helt feil.

Eneste grunn til at du kan mene noe sånt er om du aldri har prøvd spillene i multiplayer, og ikke er god nok til sånne spill...

Jeg lar alkoholen få ta støyten for dine totalt idiotiske uttalelser :angry:

Lenke til kommentar

Jo, du tar Helt feil.

Jeg lar alkoholen få ta støyten for dine totalt idiotiske uttalelser :angry:

Med tanke på at du ikke svarte på spørsmålet, så erkjenner du at du ikke er god nok for Warcraft, ergo kan du ikke bedømme hvilket spill som er best?

Som å mene at Dungeons and Dragons er en bedre fantasifilm enn Ringenes Herre...

Lenke til kommentar

Det som forundrer meg mest her, annet enn at det faktisk finnes de som ennå ikke har skjønt at dette er søppel, er at vår kjære Mats Lindh (fiskfisk, snillfisk, i alle fall han som anmeldte spillet her på gamer.no) klarte å gi spillet en 8 i lyd. Det synes jeg er altfor mye, synes ikke musikken er noe særlig givende, og lydene fra enhetene har jeg jo alt sagt er et sorgens kapittel. Jaja, vil i alle fall advare alle som måtte finne på å vurdere å kjøpe dette spillet; spar pengene, det finnes så mye annet mer fornuftig å bruke dem på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...