Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vaksiner : Farlig?

Gjest 3d3f1...e08

Anbefalte innlegg

On 8.10.2024 at 9:54 PM, AnnonymG said:

Det er egentlig veldig merkelig at vi er kommet til en tid der vi er mer skeptiske til vaksiner enn noen gang. Barn som vokser opp i Norge i dag vil aldri se meslinger,

I USA er meslinger tilbake pga antivaxxere. Det samme kan skje i Norge så lenge media gir taletid til folk som Charter Svein&co.  

https://www.theguardian.com/society/2024/jan/30/increase-measles-cases-unvaccinated-vaccine-misinformation-cdc

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 746fc...543
panzerwolf skrev (2 timer siden):

(Når det gjelder selve influensaen så gjelder anbefalingen prmært utsatte grupper eller folk som omgåes utsatte grupper)

Jeg tar influensa selv om jeg ikke er i gruppa dem anbefaler.
Jeg tar den for at det lille stikket er så mye mer behagelig en å ligge rett ut og marinere i egen svette.
Og dette kommer fra en som har ekstrem sprøyteskrekk.

Anonymous poster hash: 746fc...543

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 746fc...543 said:

Jeg tar influensa selv om jeg ikke er i gruppa dem anbefaler.
Jeg tar den for at det lille stikket er så mye mer behagelig en å ligge rett ut og marinere i egen svette.
Og dette kommer fra en som har ekstrem sprøyteskrekk.

Anonymous poster hash: 746fc...543

Under pandemien var det debatt i dagsnytt 18 med en ekspert på influensa/infeksjoner etc (husker ikke tittel) og han sa at alle burde unngå influensa. Han sa at det er mange som tror at hvis du får influensa og blir frisk, så kommer du styrket ut av det. Han sa at det motsatte var tilfellet. Hver gang du får influensa så tærer det på kroppen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...