Gjest 3839f...e38 Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Hei. Jeg og min samboer har vært sammen i noen år nå og jeg elsker henne høyt. De første årene så var det ofte vi ikke la oss sammen siden hun ofte ble trøtt tidlig og jeg liker å sitte opp litt lengre selv om jeg må opp tidlig. For 2 mnd. siden så bestemte jeg meg for å legge meg tidligere for å være sammen med henne i sengen, prate og kose oss ( ikke for å få mer sex). Følte at det kunne være en fin ting å gjøre for forholdet, selv om vi har det veldig fint sammen. Men jeg føler at jeg nesten er bare "i veien" når jeg kommer å legger meg. Hun sjekker nettet, ser serie og slikt selv om hun gikk å la seg fordi hun var trøtt. Jeg ligger ofte å vente på at hun skal ta initiativ til litt kos i armkroken, men det skjer sjelden. Så jeg tar jo initiativ noen ganger. Føler hun oftest kun kommer bort om hun vil noe mer enn bare kos. Bør jeg ta opp temaet og spørre om hun syns det er unødvendig at jeg kommer i senga samtidig som henne? Anonymous poster hash: 3839f...e38 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Gjest 3839f...e38 skrev (1 time siden): Bør jeg ta opp temaet og spørre om hun syns det er unødvendig at jeg kommer i senga samtidig som henne? Ja, definitivt ja. Det blir for dumt om du skal legge deg tidleg berre for å ligge i senga å kjede seg samtidig som at du frårøver henne den eigentida som ho vil ha til å sjå serie åleine. Det blir litt som floskelen om ekteparet der mannen alltid tok undersiden av rundstykket fordi han vil at kona skulle få overdelen som var den beste delen av rundstykket, medan kona alltid tok overdelen av rundstykket fordi ho likte beste undersiden og ville unne den beste delen av rundstykket til ektemannen, så satt dei der rundt frukostbordet og spiste feil del av rundstykket gjennom eit heilt liv. 3 1 Lenke til kommentar
Gjest b301a...211 Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Det trenger ikke være noe galt, det er nok måten hun har funnet å få seg litt alenetid på, noe alle trenger en gang i blant. Anonymous poster hash: b301a...211 Lenke til kommentar
Nuttery Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Det kan vel hende at hun har fått sine egne rutiner rundt leggingen, og ikke helt forstår hvorfor du er der. Min samboer og jeg legger oss alltid sammen. I de tilfellene jeg legger meg tidligere enn han vil, har vi fortsatt vår faste rutine (gjøre oss klar til kvelden, ligge i armkroken, eventuelt sex), før han ligger og ser på serie på iPaden e.l. Kanskje du får prate litt med henne om det. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Jeg og min samboer tar en kjapp prat om dette før vi går å legger oss. Noen ganger har hun behov for å kose litt, prate og gå gjennom dagen sammen. Andre ganger er det meg. Noen ganger ønsker jeg å spille et teit spill på nettbrettet mitt, mens hun ønsker å gjøre andre ting på mobilen. Noen ganger legger vi oss samtidig, andre ganger kommer jeg etter - eller hun etter. Av og til sover jeg alene på gjesterommet (bare fordi det er digg å være alene) - andre ganger henne.... Er vel bare å ta en liten behov og forventings -prat sammen. Høres i grunn ut som et bagatell-problem, eller en ikke-sak for min del. Har du i det hele tatt snakke med henne om det? 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå