Spillredaksjonen Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Alien: Isolation får en oppfølger Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Chez bourger Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Woohoo! Mange gode minner fra dette. 😊 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Fantastisk godt utført spill, så dette gledes virkelig 😁 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Meh. Gleder meg mer til Alien Rogue Incursion som kommer om 10 uker til PSVR2. Spørs om jeg tør spille det da... Lenke til kommentar
seda Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Creds for bruken av «martrende» i artikkelen 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Ti år?! Jeg som tenkte det kom ut for ‘ikke så lenge siden’ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Dette spillet snakket jeg nylig om med en kollega. Veldig morsomt at det endelig kommer en oppfølger! Får håpe kvaliteten holder seg på samme nivå som i originalen. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober seda skrev (11 timer siden): Creds for bruken av «martrende» i artikkelen Rart at dette i det hele tatt må være et tema, men så er vi jo i tjuekrenkefire. Gleder meg til dette. Tror jeg må ta fram eneren igjen som opplading, kom meg aldri gjennom det takket være en ganske åpen plass med noen konsoller jeg aldri kom meg forbi. Ble kverka av alien hver gang. Spillet var skummelt nok det men hadde sine svakheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå