Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ogalaton skrev (6 timer siden):

Helt riktig. Husmødre var en gang "selve skjelettet som holdt nasjonen (kroppen) oppreist".

Tenk å, som kvinne, ikke få være til stede for å få oppleve alle de "magiske" øyeblikkene som hele tiden finner sted gjennom sine egne barns oppvekst... Å være fanget på en jobb, gå glipp av alt som er betydningsfullt, å i tillegg være tappet for energi når man kommer hjem, slik at man heller ikke får det rette fokuset barnet/barna trenger!

Søstera di bør også være stolt av seg selv, så si det til henne og del med henne hva jeg har skrevet til deg her... om du vil da, selvfølgelig.

Nettopp.

Jeg tror mange ville valgt å jobbe mindre utenfor hjemmet og tilbrakt mer tid hjemme, spesielt med barna, hvis de hadde muligheten. Søsteren min fortjener all respekt og ros hun kan få. 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ogalaton skrev (10 timer siden):

Mannen og kvinnens svært forskjellige "indre naturer" vitner også om dette. Romantisk/seksuell tiltrekning mellom kjønnene viser en klar forskjell i preferanser. Menn vil ha en pen, støttende kone. Kvinner vil ha en stabil, "forhøyet/elevert" mann.

Trådens emner er altså tradisjonelle kjønnsroller, tiltreknings-preferanser mellom kjønnene, og kjønnenes "indre naturer". (Med "indre naturer" menes biologiske instikter/anlegg som man kan observere... ingen veldig streng definisjon, men en bra start)

Feminisme har ødelagt de vestlige samfunn. Det har resultert i fallende "lykkelighet" hos begge kjønn. Feminismen må bort.

 

Er du en tradisjonell mann? Hvorfor sitter du da på et internettforum og sprer piss i stedet for å være ute i skauen og hogge trær eller hjelpe kona di som har født 5+ barn med oppdragelse? En tradisjonell, maskulin mann sitter ikke på internettforumer og sutrer over feminismen. Faktisk så driter han i feminismen. Han lever livet sitt. 

Det beste vil være om folk lever livene de ønsker. Der er nok av menn som verken er stabile, forhøyede eller høy status og som ikke vet hvordan han skal verken ta vare på eller behandle en kvinne. Der finnes nok av kvinner som ikke trives i husmorrollen og som vil gjøre andre ting med livet sitt enn å føde og oppdra barn. 

Mennesker som deg, som har en tydelig mening om hvordan alle burde leve, og som mener at man skal gå inn i en spesifikk rolle basert på kjønnet sitt, er både farlige folk og ikke bra folk heller. Det er helt utrolig at noen der ute sitter og tror de vet hvordan folk de ikke kjenner skal leve livet sitt. For et jævla bedritent liv du må ha, som bruker tid på å gruble over dette og ha meninger om folk du ikke vet noe som helst om. 

Biologiske instinkter kan du kaste ut vinduet med en gang. Skal du følge dine biologiske instinkter så er det bare å drite i ekteskap, for da skal du pløye over kvinne etter kvinne - og du skal ikke be om lov heller. Du havner bak lås og slå fortere enn du får dradd pikken ut av den andre dama. Så må du også være voldelig, slem og fullstendig uempatisk. Ser vi på historen hvordan menn har behandlet kvinner og ser vi på verden hvordan menn behandler kvinner (og andre menn) i lovløse samfunn, så er det ingen tvil. 

Skal man se på menneskets biologiske natur er der INGEN grunn til verken ekteskap eller tradisjonelle kjønnsroller. Snarere tvert imot. Menn og kvinner er ikke ment til å være monogame. Det er ganske allmenn kjent at enkelte menn sliter med å være monogame, men det gjør absolutt kvinner også. Det er ikke uvanlig at kvinner går lei av mennene de har fått barn med og vært gift med lenge. 

Man sier om kriminelle innvandrere at man kan sende de tilbake til der de kom ifra osv. Til sånne som deg sier jeg: flytt. Norge er ikke landet for deg. 

Hva faen er det som går av folk om dagen. Og spesielt dere FRP-gutta. Nå må snart psykiatrien begynne med oppsøkende hjelp, for dette blir for dumt. Man trenger psykisk helsehjelp når man selv tror man er jesus og har peiling på absolutt alt og vet hvordan folk skal leve. Man må jekkes ned et par hakk. Blir så oppgitt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
leticia skrev (1 time siden):

Du burde lytte til de du har snakket med. 

Hvorfor? Jeg har til og med tidligere skrevet om at det kan for mange være viktig å ta utdanning og kanskje jobbe, av ulike grunner. Likevel mener jeg ikke det er naivt å dele oppgavene ulikt, selv om begge er i arbeid.

Det er heller ikke nødvendigvis naivt å velge å være husmor på fulltid. Dette er et valg man tar sammen som par og jeg forstår ikke hvorfor det nødvendigvis blir sett på som naivt. Så lenge man tar nødvendige forbehold, går det som oftest bra.

Bare fordi for eksempel min søsteren har valgt annerledes enn det du gjorde, betyr ikke det at hennes valg er naivt.

leticia skrev (1 time siden):

Svært viktig og givende, som ikke kun burde være forbeholdt ett kjønn. Bytt ut ordet husmor med foreldre. Dette høres så sært ut, 2 søstre som har "talenter" som husmødre, at jeg tenker at det hadde vært veldig rart hvis det ikke ligger religion bak denne tankegangen. 

Ja, og hva så? Selv om vi er religiøse, kan vi reflektere og ha våre egne verdier som vi verdsetter.

Kjæresten min gjør like mye, bare med andre oppgaver. Vi er faktisk veldig rettferdige og vi trives godt med hvordan vi har det nå.

Jeg liker ordet 'husmor' og bruker det bevisst for å vise til de tradisjonelle oppgavene som følger med og for å referere til kvinnen i et par.

Folk for velge hva dem ønsker og respektere hverandre. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (39 minutter siden):

Dette er en feiltolkning av feminismen. Feminismen handler ikke om at man er fri til å velge bare spesifikke ting. Men grunntanken i feminismen er like rettigheter og muligheter for alle. Og den økonomiske muligheten blir altså ikke lik hvis man ikke har sin egen karriere, hvis man ikke jobber, jobber deltid, og mannen samtidig ikke legger vekk penger til hennes fremtidige pensjon / eller med tanke på et mulig samlivsbrudd. Det er der kritikken om de tradisjonelle rollene i hovedsak går, i tillegg til at mange som heier frem de tradisjonelle rollene heller ikke har det beste kvinnesynet da. 

Her er jeg veldig glad for at DNB har kommet på banen med kampanjen som #hun investerer. 

https://kampanje.com/markedsforing/2020/09/dnb-klar-med-oppfolger-til-huninvesterer---na-har-kvinnene-kommet-pa-banen/

Bare for å presisere er jeg fullt klar over at feminisme ikke "krever" noe slikt i det hele tatt. Men slik det i praksis fungerer fra feminister (merk forskjellen her i "feminister" og "feminisme"), så virker det som regel å være bare én akseptert vei å gå. Da mot selvforsynthet, som om man er to enslige som bor sammen.

Nå er det jo klart hvorfor dette vil være en fordel om ting skulle gå galt, men at det er veien en må ta for å være akseptert som feminist virker relativt enstemmig blant feminister, og derfor fremstår det også slik fra feminismen. Feminismen er tross alt ingenting uten de feminister som tilskriver seg den.

Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (11 minutter siden):

Nettopp.

Jeg tror mange ville valgt å jobbe mindre utenfor hjemmet og tilbrakt mer tid hjemme, spesielt med barna, hvis de hadde muligheten. Søsteren min fortjener all respekt og ros hun kan få. 🥰

Min umiddelbare tanke er at det må jo være ekstremt synd på mannen i denne Ogalatonske verdenen, hvor det bare er kvinnene forunt å oppleve disse fantastiske tingene han snakker om.

Det er jo til syvende og sist mye av poenget her, idet noen snakker varmt om tradisjonelle kvinneoppgaver, blir det naturlig for menn også å ønske å ta del i dette flotte - og motsatt.

"Jeg tror mange ville valgt å jobbe mindre utenfor hjemmet og tilbrakt mer tid hjemme, spesielt med barna, hvis de hadde muligheten." - dette kan en jo like mye si om menn som kvinner, tross alt.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (1 time siden):

Nettopp dette. Og slik jeg forstår mye av kritikken feminisme får, så går det på nettopp dette, at man er fri til å velge bare man velger enkelte spesifikke ting. Da blir det vel bare partnerskapsslaveri på en ny måte, gjør det ikke?

Ja, trodde det handlet om at man skulle kunne velge selv?

Å bli kalt naiv bare fordi man deler oppgavene slik man ønsker, synes jeg er merkelig. Hvis jeg får barn, ønsker jeg å være hjemme med dem og være en såkalt husmor – noe jeg tror mange kan kjenne seg igjen i.

Folk får velge hva som passer for dem selv og respektere hverandre.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Ja, trodde det handlet om at man skulle kunne velge selv?

Å bli kalt naiv bare fordi man deler oppgavene slik man ønsker, synes jeg er merkelig. Hvis jeg får barn, ønsker jeg å være hjemme med dem og være en såkalt husmor – noe jeg tror mange kan kjenne seg igjen i.

Folk får velge hva som passer for dem selv og respektere hverandre.

Selvsagt, folk må velge det de selv vil, med de konsekvenser hvert valg får eller kan få. Men det er ikke slik at kvinner som gruppe, og menn som gruppe, nødvendigvis får det bedre om vi avslutter barnehager og mor må være hjemme til barna begynner på skolen. Satt på spissen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ogalaton skrev (10 timer siden):

Jeg har vel, om noe indirekte, allerede svart deg på både hvorfor og hvordan i åpnings-posten. Eller mener du samfunnet har vært tjent med å "lure" alle til å legge bort sin "indre, medfødte natur", og heller adoptere en kunstig, uekte "natur" i dens sted? Menn skal være passive dørmatter, og kvinner skal mekke bilen og bli administrerende direktører?

Samfunnet har gått den veien, men ikke hovedsaklig grunnet feminismen.

Folk lever mer sånn som de vil selv, uten å måtte "føye" seg for samfunnets normer. Kirken, som forøvrig er et "organ" skapt av mektige menn for å undertrykke "the unwashed masses" har ikke lenger den kraften den en gang hadde. Men det blir vel OT.

Jeg selv f.eks er glad jeg slipper konstant mas og tjas om at jeg må skaffe familie. Lever på MINE premisser, ingen annens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (13 minutter siden):

Min umiddelbare tanke er at det må jo være ekstremt synd på mannen i denne Ogalatonske verdenen, hvor det bare er kvinnene forunt å oppleve disse fantastiske tingene han snakker om.

Det er jo til syvende og sist mye av poenget her, idet noen snakker varmt om tradisjonelle kvinneoppgaver, blir det naturlig for menn også å ønske å ta del i dette flotte - og motsatt.

"Jeg tror mange ville valgt å jobbe mindre utenfor hjemmet og tilbrakt mer tid hjemme, spesielt med barna, hvis de hadde muligheten." - dette kan en jo like mye si om menn som kvinner, tross alt.

Nei, mannen gjør mange flotte ting og det kan godt snakkes om. Poenget mitt er at man som par må finne ut hva som passer for dere, og for flere er det tradisjonelle opplegget det beste.

Menn bidrar også med barna, bare på andre måter. Men hvis en mann ønsker å gjøre noe som vanligvis anses som en "kvinnes oppgave" må det være opp til dem å velge det.

Det kan godt stemme at det tradisjonelle ikke passer for alle, men da er det opp til paret å vurdere hva som fungerer best for dem.

Cyrio skrev (52 minutter siden):

Det ironiske her er at kassettspiller sannsynligvis har et lykkeligere liv enn de som er "feminister" Da hun gjør akkurat slik hun selv ønsker. 🙂

Aner ikke hvordan andre har det generelt, men jeg vet at vi trives godt med vårt valg.❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (9 minutter siden):

Selvsagt, folk må velge det de selv vil, med de konsekvenser hvert valg får eller kan få. Men det er ikke slik at kvinner som gruppe, og menn som gruppe, nødvendigvis får det bedre om vi avslutter barnehager og mor må være hjemme til barna begynner på skolen. Satt på spissen

Jeg har vært tydelig på at folk skal få gjøre det de foretrekker. Jeg deler bare mine personlige erfaringer.

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (12 minutter siden):

Ja, trodde det handlet om at man skulle kunne velge selv?

Å bli kalt naiv bare fordi man deler oppgavene slik man ønsker, synes jeg er merkelig. Hvis jeg får barn, ønsker jeg å være hjemme med dem og være en såkalt husmor – noe jeg tror mange kan kjenne seg igjen i.

Folk får velge hva som passer for dem selv og respektere hverandre.

Problemet er at du gjør det som enkelte i samfunnet mener er det eneste riktige. Det handler ikke om at du får gjøre hva du vil - men at du gjør det som er riktig. For eksempel trådstarter her hadde IKKE hyllet eller roset deg om du valgte en annen retning enn det tradisjonelle. 

Mange kvinner ønsker å være hjemme med sine barn, men for mange strekker det heller ikke til. Men brødhoder som trådstarter tror at det står feminister på gaten som sier til kvinner at de må sterilisere seg, aldri få barn og hate menn samtidig som de tar jobbene fra menn. Det stemmer jo ikke. Feminismen gjør at vi kvinner har ET VALG. 

Dette valget LIKER IKKE trådstarter at vi har. SAMTLIGE av mennene her inne liker ikke at vi kan velge. For de mener vi velger feil så og si hele tiden. 

Og ikke fall for smiskingen og hyllingen. Disse såkalte tradisjonelle mennene hadde ikke NØLT med å være utro om de fikk muligheten, de er usannsynlig opphengt i deres "biologiske", seksuelle natur, som også da betyr at de konstant vil søke etter unge jenter som de kan befrukte (ikke mine ord...). Dette er menn som DRITER i deg og livet ditt, men som hyller livsstilen du velger FORDI det tilfredsstiller DERES behov. 

Man er ikke naiv om man deler oppgavene slik man ønsker, men om man tror at menn som sier til deg at du skal være tradisjonell sier det fordi de vil deg best. Nei, de bryr seg ikke om deg i det hele tatt. En mann som bryr seg om deg spør "hva VIL DU?". 

Når er man naiv? Når man tror at menn flest elsker kvinner, bryr seg om de og vil det beste for de. For det vil de ikke. De vil det beste for seg selv, og velger de noe annet enn det så er det forferdelig problematisk. Det er en grunn til at så mange av de stemmer på FRP osv. 

Jeg respekterer hva nå enn livsstil du velger fordi jeg støtter at alle skal få leve slik de ønsker. Husmor, kjør på! Kirurg, kjør på! Hva enn som gjør deg lykkelig og som du føler er det du kan bidra med i samfunnet og som menneske. Det er det aller, aller viktigste. Vil du ha en tradisjonell husmorrolle så er det jo ingenting som er bedre enn det om du ønsker det! Folk som ts og de sure damene som sier "er det noe å gjøre med livet sitt'a" skal man ikke høre på, man skal aldri høre på noen som mener at de vet mer om din lykke enn deg selv. Og det gjelder uansett hva de kritiserer. Vil ei dame reise jorden rundt så skal ikke noen sitte og fortelle henne at hun ikke skal gjøre det og at hun heller må gjøre sånn og sånn. Samme om ei dame vil ha mange barn. La de for faen velge selv. Er det feminisme handler om. 

Og dette kommer fra en feminist, wow! Sykt! En feminist som backer kvinner???? Hva? Hvem skulle trodd det.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om jeg var på et synkende skip med for få livbåter. Så hadde jeg sagt til Kassettspiller og søsteren. Ta plassen min dere. Verden trenger flere gode kvinner som ikke messer negativt om andres livsvalg. ❤️

Om jeg var på samme skip med en gjeng moderne feminister. Så hadde jeg gladlig latt en av disse jobbe videre for å bryte tradisjonelle kjønnsroller. Det ved å la meg, en mann, hoppe oppi en livbåt for en gangs skyld.

💀

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og den rumpeslikkinga du driver med i tråden her ts er helt latterlig.. Du gir en lang faen i husmødre og tidligere husmødre.. Samtlige husmødre sitter i dag på sykehjem og trekker i snora gang etter gang uten at noen kommer og hjelper de fordi de ikke er nok folk på jobb. Husmødre som ikke får behandlingen de burde mot livets slutt. Men disse driter du i. Der er ingen respekt å se, kun at egoet ditt tilfredsstilles av at noen gjør det du mener er rett. 

Herregud så sinna jeg blir av sånne folk. Jeg skal ta meg litt frisk luft jeg. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
P7SA skrev (5 minutter siden):

Om jeg var på et synkende skip med for få livbåter. Så hadde jeg sagt til Kassettspiller og søsteren. Ta plassen min dere. Verden trenger flere gode kvinner som ikke messer negativt om andres livsvalg. ❤️

Om jeg var på samme skip med en gjeng moderne feminister. Så hadde jeg gladlig latt en av disse jobbe videre for å bryte tradisjonelle kjønnsroller. Det ved å la meg, en mann, hoppe oppi en livbåt for en gangs skyld.

💀

Hva snakker du om.. Moderne feminister hadde ikke latt deg få båten, de hadde gitt deg juling og sagt ha det bra. 

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (23 minutter siden):

Nei, mannen gjør mange flotte ting og det kan godt snakkes om. Poenget mitt er at man som par må finne ut hva som passer for dere, og for flere er det tradisjonelle opplegget det beste.

Menn bidrar også med barna, bare på andre måter. Men hvis en mann ønsker å gjøre noe som vanligvis anses som en "kvinnes oppgave" må det være opp til dem å velge det.

Det kan godt stemme at det tradisjonelle ikke passer for alle, men da er det opp til paret å vurdere hva som fungerer best for dem.

Aner ikke hvordan andre har det generelt, men jeg vet at vi trives godt med vårt valg.❤️

Poenget med slike debatter er jo gjerne å fremheve at man har et reelt valg, og at "sånn har vi gjort det før, derfor må vi fortsette slik" eller "det er menns natur å like det og det" er en god blanding av tullprat og irrasjonelle ideer. Poenget er ikke at alle på død og liv må snu stikk om på de tradisjonelle rollene, men det må tydeliggjøres mer at det faktisk er helt greit å velge noe annet enn det tradisjonelle, siden det fortsatt er noen som promoterer det som "den beste løsning for alle". Ref. trådstarten.

Hvis folk velger det slik fordi de har vurdert mange alternativer og unngått å tenke på sosiale normer og forventninger, javel, men det er ikke noe mer naturlig eller unaturlig enn å snu stikk om på det - eller skape seg en god blanding. Er du enig i dette, er du sannsynligvis en god feminist :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (20 minutter siden):

Problemet er at du gjør det som enkelte i samfunnet mener er det eneste riktige. Det handler ikke om at du får gjøre hva du vil - men at du gjør det som er riktig. For eksempel trådstarter her hadde IKKE hyllet eller roset deg om du valgte en annen retning enn det tradisjonelle. 

Du må lese innleggene mine bedre. Jeg snakker om personlige preferanser og jeg tror flere er enige med meg på det området.

Grønn420 skrev (20 minutter siden):

Mange kvinner ønsker å være hjemme med sine barn, men for mange strekker det heller ikke til.

Jeg vet og det er synd. ⬇️

Kassettspiller skrev (10 timer siden):

At husarbeid er ulønnet, er nok grunnen til at noen velger en med forsørgerrolle eller jobber selv. Man kan likevel opprettholde mer tradisjonelle kjønnsroller hjemme. Det er opp til hver enkelt hva man velger.

 

Grønn420 skrev (20 minutter siden):

Men brødhoder som trådstarter tror at det står feminister på gaten som sier til kvinner at de må sterilisere seg, aldri få barn og hate menn samtidig som de tar jobbene fra menn. Det stemmer jo ikke. Feminismen gjør at vi kvinner har ET VALG. 

Jeg vet at det skal bety at man kan velge, men man blir ofte dømt for det. Jeg ble kalt naiv av noen andre og det er ikke noe jeg anser som positivt.

 

Grønn420 skrev (20 minutter siden):

Og ikke fall for smiskingen og hyllingen. Disse såkalte tradisjonelle mennene hadde ikke NØLT med å være utro om de fikk muligheten, de er usannsynlig opphengt i deres "biologiske", seksuelle natur, som også da betyr at de konstant vil søke etter unge jenter som de kan befrukte (ikke mine ord...). Dette er menn som DRITER i deg og livet ditt, men som hyller livsstilen du velger FORDI det tilfredsstiller DERES behov.

Jeg bryr meg om hva mannen min og jeg tenker. Jeg synes ikke det er greit å si at for eksempel mannen min eller andre tradisjonelle menn ikke hadde nølt med å være utro. 

Jeg forstår ikke hvorfor du tror at det å være tradisjonell mann fører til det du har sagt. Du kjenner for eksempel ikke mannen min og du ville nok blitt overrasket over ham generelt.

Grønn420 skrev (20 minutter siden):

Man er ikke naiv om man deler oppgavene slik man ønsker, men om man tror at menn som sier til deg at du skal være tradisjonell sier det fordi de vil deg best. Nei, de bryr seg ikke om deg i det hele tatt. En mann som bryr seg om deg spør "hva VIL DU?"

Som sagt i flere tråder vil jeg dette. 

Grønn420 skrev (20 minutter siden):

Når er man naiv? Når man tror at menn flest elsker kvinner, bryr seg om de og vil det beste for de. For det vil de ikke. De vil det beste for seg selv, og velger de noe annet enn det så er det forferdelig problematisk. Det er en grunn til at så mange av de stemmer på FRP osv. 

Høres ut som vonde tanker å ha. Klem.

 

Grønn420 skrev (20 minutter siden):

Jeg respekterer hva nå enn livsstil du velger fordi jeg støtter at alle skal få leve slik de ønsker. Husmor, kjør på! Kirurg, kjør på! Hva enn som gjør deg lykkelig og som du føler er det du kan bidra med i samfunnet og som menneske. Det er det aller, aller viktigste. Vil du ha en tradisjonell husmorrolle så er det jo ingenting som er bedre enn det om du ønsker det!

Enig!

 

Grønn420 skrev (20 minutter siden):

Og dette kommer fra en feminist, wow! Sykt! En feminist som backer kvinner???? Hva? Hvem skulle trodd det....

Jeg tror at ordet feminist betyr ulikt for mange.

Endret av Kassettspiller
Lenke til kommentar
P7SA skrev (15 minutter siden):

Om jeg var på et synkende skip med for få livbåter. Så hadde jeg sagt til Kassettspiller og søsteren. Ta plassen min dere. Verden trenger flere gode kvinner som ikke messer negativt om andres livsvalg. ❤️

Om jeg var på samme skip med en gjeng moderne feminister. Så hadde jeg gladlig latt en av disse jobbe videre for å bryte tradisjonelle kjønnsroller. Det ved å la meg, en mann, hoppe oppi en livbåt for en gangs skyld.

💀

Tror ikke det hadde vært ditt mandat å la dem gi deg forrangen hvis de allerede var først ute, uansett. "Sorry, too late - hadebra" hadde de nok sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
P7SA skrev (15 minutter siden):

Og her demonsterer du problemet med moderne feminister.

Riktig, og du demonstrerer problemet med moderne menn. Hadde jeg vært på et skip som sank hadde jeg gjort alt jeg kunne for å hjelpe andre, sannsynligvis deg også selv om jeg syns du har bedritne holdninger og virker som et dårlig menneske. Det kan jeg ikke vite der og da. Kanskje du klamrer deg fast til skipet og skriker "nei! ingen moderne feminist skal redde meg!" (hva nå enn moderne feminist betyr, men antar du mener jeg er det siden jeg er ufrivillig barnløs og vil hjelpe andre) og så dør du som martyr? 😛 Ditt valg I guess, jeg er pro-choice. 

Man rekker ikke se personligheten til noen når et skip holder på å forlise og folk holder på å dø, men moderne menn som deg med minimal empati aner selvsagt ingenting om det.. Du hadde ikke reddet noen, kanskje du hadde prøvd deg på de peneste frøknene men det hadde nok ikke gått så bra. 

Kritiser gjerne oss kvinner, men glem ikke dere selv. Menn som for eksempel min far eksisterer ikke lenger (altså, unge menn blir ikke som hans generasjons menn). Og min far hadde hjulpet hvilken som helst kvinne, uavhengig av hennes levestil. Han er en bra mann. 

Endret av Grønn420
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...