Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diablo IV: Vessel of Hatred-lanseringen forsinkes med noen timer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alike85 skrev (16 minutter siden):

Helt krise! Måtte vente kanskje ett par timer ekstra. Nå er livet over takket være Blizzard!

Fra spøk til alvor, har man ikke noe med litt mer mening å klage på folkens ?

Mange som er spente på utvidelsen og klør i fingrene etter å spille. Det er ikke det samme som å klage.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
alike85 skrev (40 minutter siden):

Helt krise! Måtte vente kanskje ett par timer ekstra. Nå er livet over takket være Blizzard!

Fem timer er en del hvis man holder seg våken og venter på at et spill skal slippes klokka 1 på natta. :) 

Artikkelen var for øvrig i hovedsak ment for de som potensielt satt oppe og lurte på hvorfor de ikke kom inn. Valgte samtidig å la den ligge på forsiden (bare flyttet litt lenger ned) slik at folk nå kan se at problemene etter hvert ble løst.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
alike85 skrev (8 timer siden):

Tannløs kommentar. Husk at det er blodfans av spillet der ute som sitter og venter, og alle er ikke i samme tidssone som oss der spillet lanseres klokken 0100. Folk gleder seg til ulike ting og noen vil være med på moroa med en gang. Slik er det med alt, spill, filmer og andre ting som opptar folk. Det er også folk som betaler for early access i spill. Alle er ikke like laidback som deg.
Når det kommer til min egen del så sto jeg tilfeldigvis opp kl 0500 som vanlig og gikk inn for å prøve på gøy etter å ha lest denne artikkelen, skrev her for å informere folk. Jeg er slett ingen blodfan av dette spillet men hadde det vært Monkey island 4 som ble forsinket så hadde jeg brent ned huset det var forsinket med så mange timer. 
Jeg har kjøpt dlc i kjedsomhet,  mest for at jeg skal inn å plage Fleskelars om vi havner på samme server 🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...