Maskinfører Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Her kan vi diskutere jaktinteresser og jaktturer Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. oktober Forfatter Del Skrevet 7. oktober (endret) Hei er det flere jegere her inne ? 😉 Endret 7. oktober av Maskinfører Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Har jegerprøven fra lenge siden, men har aldri fått ut fingeren. Stor interesse for friluft og fiske, men kjenner ingen som driver med jakt og aner ikke hvordan jeg skal starte 🙄 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Psykake skrev (På 8.10.2024 den 12:17 AM): Har jegerprøven fra lenge siden, men har aldri fått ut fingeren. Stor interesse for friluft og fiske, men kjenner ingen som driver med jakt og aner ikke hvordan jeg skal starte 🙄 Aldri fått ut finger,n nei går mest i leirdueskyting her samt litt fiske arvet noen gamle fluestenger som må testes neste år 😉 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Psykake skrev (På 8.10.2024 den 12:17 AM): Stor interesse for friluft og fiske, men kjenner ingen som driver med jakt og aner ikke hvordan jeg skal starte 🙄 Hør med din lokale NJFF avdeling - de har nok et tilbud, evt vet om noen. Introjakt vet jeg har blitt arrangert en rekke steder. Blitt altfor lite jakt i det senere for min del, desverre... Mangel på både tid og krefter gjør at det har blitt nedprioritert - satser på å komme tilbake sterkere neste år. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 00:19 Forfatter Del Skrevet i går, 00:19 Muligens Skogsfugljakt i helgen da med Finsk Spets 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå