Gjest dc418...5af Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Skal på intervju til dette. Kommer jeg videre, vil det være en ukes opplæring. Har noen erfaringer å komme med fra denne jobben, og hva kurset består av? Anonymous poster hash: dc418...5af Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Gjest dc418...5af skrev (1 time siden): Skal på intervju til dette. Kommer jeg videre, vil det være en ukes opplæring. Har noen erfaringer å komme med fra denne jobben, og hva kurset består av? Anonymous poster hash: dc418...5af Er du mentalt klar for jobben, krever utrolig mye av en person. Har du sett TV programmer fra fengsellivet i Norge? Merk deg at bare en liten bitti liten bit av realiterer som kommer frem der pga. personvernloven. osv. Lykke til og håper at du klarer jobben. Lenke til kommentar
Gjest dc418...5af Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober 1 hour ago, Jarmo said: Er du mentalt klar for jobben, krever utrolig mye av en person. Har du sett TV programmer fra fengsellivet i Norge? Merk deg at bare en liten bitti liten bit av realiterer som kommer frem der pga. personvernloven. osv. Lykke til og håper at du klarer jobben. Jeg tror det. 13 år som vekter i privat sektor, flere år på sykehus, befal i forsvaret o.l. Men skal undersøke litt ja Anonymous poster hash: dc418...5af Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Gjest dc418...5af skrev (4 minutter siden): Jeg tror det. 13 år som vekter i privat sektor, flere år på sykehus, befal i forsvaret o.l. Men skal undersøke litt ja Anonymous poster hash: dc418...5af Da har du et meget godt grunnlag til og prøve deg videre. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå