Gå til innhold

Har du jobbet som ufaglært i fengsel?


Gjest dc418...5af

Anbefalte innlegg

Gjest dc418...5af

Skal på intervju til dette. Kommer jeg videre, vil det være en ukes opplæring. Har noen erfaringer å komme med fra denne jobben, og hva kurset består av?

Anonymous poster hash: dc418...5af

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest dc418...5af skrev (1 time siden):

Skal på intervju til dette. Kommer jeg videre, vil det være en ukes opplæring. Har noen erfaringer å komme med fra denne jobben, og hva kurset består av?

Anonymous poster hash: dc418...5af

Er du mentalt klar for jobben, krever utrolig mye av en person. Har du sett TV programmer fra fengsellivet i Norge? Merk deg at bare en liten bitti liten bit av realiterer som kommer frem der pga. personvernloven. osv. Lykke til og håper at du klarer jobben. :)

 

Lenke til kommentar
Gjest dc418...5af
1 hour ago, Jarmo said:

Er du mentalt klar for jobben, krever utrolig mye av en person. Har du sett TV programmer fra fengsellivet i Norge? Merk deg at bare en liten bitti liten bit av realiterer som kommer frem der pga. personvernloven. osv. Lykke til og håper at du klarer jobben. :)

 

Jeg tror det. 13 år som vekter i privat sektor, flere år på sykehus, befal i forsvaret o.l. Men skal undersøke litt ja :)

Anonymous poster hash: dc418...5af

Lenke til kommentar
Gjest dc418...5af skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det. 13 år som vekter i privat sektor, flere år på sykehus, befal i forsvaret o.l. Men skal undersøke litt ja :)

Anonymous poster hash: dc418...5af

Da har du et meget godt grunnlag til og prøve deg videre. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...