Gjest b3888...fc7 Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Sexlivet generelt er bra, vi er egentlig begge fornøyde ( Jeg ønsker dog mer enn samboer, men det er en evig greie uansett) Så til min sak, og vil veldig gjerne ha damer sitt synspunkt her. Jeg har vært tidligere i 3 langvarige forhold, og 3 kortere forhold som har vart alt i fra 2-6 mnd. Har ingen dårlig erfaring med mine forhold, alle har endt i god tone. I alle mine seksuelle forhold har jeg kunnet få mine partnere til å komme vaginalt ved penetrerende fingring. ( Klassiske "krok" metoden mot g-punktet) Jeg har overhodet ingen tiltro at samtlige at mine partnere har "faket" sin orgasme, det har aldri vært et mål eller mening med å åpne vaginal orgasme, men ettersom det har bare vært utelukkende gode tilbakemeldinger og en "tørst" etter mer hver gang..Så vil jeg anta at det funker bra. Selv kvinnene som var noen år eldre enn meg og som har aldri har opplevd vaginal orgasme før ble overrasket over at det gikk på de. Med et par av de yngre så var det ikke treff ved første gang heller, det tar jo litt tid å bli komfortable med noen på den måten og la seg slippe litt løs, men hver og en kom jeg i "mål" med til slutt. Så over til min partner i dag. Vært i lag flere år. Vi har et A4 sexliv, hvor barn og hverdag spiller en stor rolle til hvorfor det må gjøres " fort" For noen år siden etter en fuktig kveld og vi tok inn på hotell så fingret jeg henne vaginalt, og hun kom som hun aldri har kommet før. Vi holdt på med hva som føltes som en time eller to, hvor hun kom samtlige ganger og vi begge var utslitt, hun sov 13 timer den dagen ( som aldri har skjedd ellers eller siden ) Hun opplyste om at hun var sår noen dager senere, men hun sa jo at det var jo det beste vi har gjort sammen og at hun kommer til å ha den kvelden i minnebanken i lang tid. Jeg trodde jo at vi hadde endelig beveget oss inn på et ny sti i forholdet, det skal sies at før dette hadde hun egentlig nektet meg alt av hva jeg er "vant" til når det kommer til sex, alt fra edging, rimming, oralt og vaginal fingring.. Den kvelden gjorde vi begge alt egentlig. Hun liker ikke til vanlig at jeg utfører oralt pga hennes egne "mentale" blokkeringer. Ei heller sier hun at hun vil at jeg skal fingre vaginalt. Og det er her jeg står litt på bar bakke. Det er åpenbart at hun hadde "the time of her life" den kvelden..Hun snakket om den non stopp i en periode og delte om det til sine nærmeste venninner og til tider da det kommer opp i diverse drikkeleker mm. Men hun lar meg ikke gjøre det lenger. Hun sier ikke helt hvorfor heller..hun sier bare " jeg liker det bedre når du er inni meg" Men da kommer hun kun ved fingring av klitoris. Og jeg får jo litt vondt av henne, fordi jeg vet jo at hvis hun tillater meg så venter det eksplosive orgasmer. etter at hun fortalte om det til sine nærmeste venninner, og igjen de gikk til sine mannfolk og "øvde" inn denne kvelden som hun forklarte i god detalj. Så har jo venninnene også sagt at sexen i deres eget liv har blitt noe helt nytt og at alt er perfekt. Så skal jeg bare la dette fare? Det er noen år siden hotelldagen, men jeg tenker på det og alle mine tidligere erfaringer som at vi kaster bort mange gode år med hva som bare må være bedre sex liksom. Jeg regner jo egentlig med at alt er i hodet hennes..Fordi hun liker ikke at jeg gir oral sex, og hun er veldig var på lukt og alt som har med underlivet å gjøre og er da redd for at det en gang skal lukte "rart" og jeg ikke lenger vil like henne. ( Hun har en venninne som lukter litt funky og mannen i forholdet der har mistet piffen helt, så tja.. er hvertfall eneste jeg kan se for meg hvorfor hun ikke tillater seg at jeg skal få gjøre det jeg er god på for hennes egen nytelse sin del. Så kvinner her,,hvis dere finnes.. Har dere noen tips? Egne erfaringer mm som kan kanskje komme meg til nytte? Syntes det å bare si " jamen hun er jo fornøyd? er ikke det nok" Når man liksom vet at noe bedre venter rett rundt hjørnet så blir det dumt å resten av livet aldri se hva som faktisk er rundt hjørnet. eller er jeg bare for mannlig i tankegangen? Anonymous poster hash: b3888...fc7 Lenke til kommentar
Gjest d36e3...61a Skrevet 11. oktober Del Skrevet 11. oktober Hvis det kan gi litt perspektiv; Jeg har hatt mye "spennende" sex tidligere i livet, men det er ikke noe jeg tenker noe særlig på i dag, eller som jeg går og fantaserer eller lengter etter. Fint det, liksom, kult, men det stopper der. Hadde en flott ferie til kroatia for noen år siden også, men tenker ikke stort på den i dag, lengter ikke tilbake til landet e.l. For å sette det på spissen. Selv om jeg sikkert rett etter den ferien sa at "dit må jeg tilbake" - og undersøkte andre byer man kunne besøke. For meg er sex en viktig greie mellom meg og min mann. Men jeg har ingen ville, regelmessige tanker om rimming, fingring e.l, selv om jeg har gjort dette tidligere i livet. Hvis min mann foreslår rimming blir jeg ikke vill i knickersen av det, og vil rive av meg trusa fort som svint. Gøy i blant, men som oftest så føler jeg det ikke passer/jeg har ikke lyst. Oppblåst, vært løs i magen, hard i magen, har ikke vært på toalettet, føler meg uren, er sliten etter en lang dag etc. Sex er ingen "hobby" for meg, hvor det handler om å oppleve mer, vite mer, gjøre det mer. Kan sammenligne det litt med en annen hobby; jeg liker å løpe, strikke og andre ting. Men jeg drømmer ikke om å løpe lenger, melde meg på syke ultraløp, starte på ny oppskrift etter ny oppskrift på strikkingen, med mer avanserte greier hver gang. Så jeg vil vel heller tro dere har et forskjellig syn på hva sex skal være i deres forhold, og du må ta stilling til dette utifra det. Anonymous poster hash: d36e3...61a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå