Gå til innhold

343 har flere Halo-spill i ovnen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De burde bare restarte hele serien og gi oss fresh ny storslagen story med rød tråd igjennom hele serien. Med ny helt/heltinne og nye fiender eller bare en total mørkere reimagining av de. Og Flood MÅ tilbake, og skumlere enn noen gang. Halo trenger å gi oss følelsen av å være en del av noe stort igjen. Bare se på storyen til spacemarine2 , det var fantastisk storslagent der.

Og ødeleggbare omgivelser tror eg hadde gjort halo veldig fresh på gameplay siden.

Jeg kan ivertfall drømme. Det kan ikke Halo Studios ødelegge for meg.

Lenke til kommentar
Fenris Helheim skrev:

De burde bare restarte hele serien og gi oss fresh ny storslagen story med rød tråd igjennom hele serien. Med ny helt/heltinne og nye fiender eller bare en total mørkere reimagining av de. Og Flood MÅ tilbake, og skumlere enn noen gang. Halo trenger å gi oss følelsen av å være en del av noe stort igjen. Bare se på storyen til spacemarine2 , det var fantastisk storslagent der.

Og ødeleggbare omgivelser tror eg hadde gjort halo veldig fresh på gameplay siden.

Jeg kan ivertfall drømme. Det kan ikke Halo Studios ødelegge for meg.

P.s infinite er noe dritt og første halo eg ikke har fullført. Åpen verden ødelegger intensiteten til storyen.
Lenke til kommentar
Halo Infinite startet greit, men så kjapt spillet åpnet seg opp kjente jeg denne ekle åpen-verden bismaken smyge seg på. Kom aldri særlig langt i dette spillet her da jeg fant det ekstremt kjedelig og lite motiverende å spille.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...