hocanee Skrevet 7. oktober Rapporter Del Skrevet 7. oktober 1 hour ago, backtoback said: Her er Steam-undersøkelsen for september 2024 over detaljer om bruk av PC-grafikkort (sorter etter: prosentandel) Mange av NVIDIA-kortene i listen brukes ikke til "high end gaming". Først på 34. (0.73%) og 36. (0.71%) plass dukker de første dedikerte AMD grafikkortene opp. Viser hvor mange som blir scammet av pre builds ja 4060 har blitt et meme i pc bygging miljøet. Er hinsides low value kort Greit nok dersom alt du spiller er Fortnite og Minecraft da. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 7. oktober Rapporter Del Skrevet 7. oktober (endret) Det er vel lite maskiner under 15000 som har mer enn 8GB VRAM. Så da er det RTX 4060 eller RX 7600 som er det en kan få til lavere pris. Det vil også holde greit til de fleste. Ser Komplett har en med RX 6750XT til kr 14999. Endret 7. oktober av Svein M 1 Lenke til kommentar
kims98 Skrevet 8. oktober Rapporter Del Skrevet 8. oktober (endret) hocanee skrev (14 timer siden): Viser hvor mange som blir scammet av pre builds ja 4060 har blitt et meme i pc bygging miljøet. Er hinsides low value kort Greit nok dersom alt du spiller er Fortnite og Minecraft da. Spiller nå pubg, GTA,FC25, diablo, CODmw, blackops 4, overwatch, farcry6, ms flightsimulator alle totalwars spilla, nye quake på full guffe på 4060 laptopen (instalert også mange av spilla på ekstern ssd disk og da ikke penger til oppgradere laptopen ennå om jeg i det heletatt gidder) da så det går greit i alle spill jeg har testet, men spiller for det meste cs2 og pubgb, fc 25, tropico 6 & diablo nå om dagene :P Alt på maks settings å kortet på stasjonær drar det enda lengre så til prisen jeg fikk til en kompiss rundt 2k så er det absoulutt vert det! Gainward GeForce RTX 4060 Ghost. HELT stille er det også på maks overclock! =) kjipt med lite ram men duger nå til det meste, vet ikke hvilket skikkelig tunge spill jeg burde teste for å teste det skikkelig ? På hoved maskinen er det intel prossesor (som jeg senere fant ut ikke var like bra som AMD sine nå fortiden) og rtx 4080 kort det funker også helt supert! For noen år siden så sverget jeg til bare amd pga prisen vs kvalitet. men tenkte på siste jeg skulle bygge teste ut intel, men var visst ikke riktig tid å gjøre det på fant jeg ut senere :P =) Nett testet på laptopen TheCrewMotorfest, alt på full grafikk går silkemykt, kult arcane bil spill det også =) Endret 8. oktober av kims98 spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå