Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sveise og plasmakutter til gibortpris. Svindel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Maskinfører said:

Tror prisen er $425.66 

$39.90 USD

Legg merke til at "remaining stock" går opp og ned for hver gang man refresher siden. 😛

Edit: samme med "people are viewing this right now"

Endret av sedsberg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
sedsberg skrev (2 timer siden):

$39.90 USD

Legg merke til at "remaining stock" går opp og ned for hver gang man refresher siden. 😛

Edit: samme med "people are viewing this right now"

Ja vet ser ut som den er veldig billig så oversettes siden brått til Norsk prisen er sikkert 4-5 000,- for en en så kjekk maskin 😀

Lenke til kommentar
15 hours ago, Maskinfører said:

Ja vet ser ut som den er veldig billig så oversettes siden brått til Norsk prisen er sikkert 4-5 000,- for en en så kjekk maskin 😀

Ser man på f.eks. Ali så ser 4-5000kr ut til å være ca. det de koster der. Starter fra rundt 2-3000kr.

I dette tilfellet tror jeg man enten får noe ubrukelig ræl, eller mer sansynlig ingenting overhodet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
sedsberg skrev (6 timer siden):

Ser man på f.eks. Ali så ser 4-5000kr ut til å være ca. det de koster der. Starter fra rundt 2-3000kr.

I dette tilfellet tror jeg man enten får noe ubrukelig ræl, eller mer sansynlig ingenting overhodet.

Ja det tror jeg også tipper man ikke får noe som helst men 😉

Lenke til kommentar
49 minutes ago, Maskinfører said:

Ja det tror jeg også tipper man ikke får noe som helst men 😉

Muligens du får et ufullstendig produkt.

Min erfaring med en snøfres fra Biltema og en pinnesveiseapparat direkte fra CN:

• Fresen var ikke ferdig kablet til 230V. Det kom en fra BT hjem til meg bare etter noen få timer og gjorde det ferdig
  • Sveiseapparat hadde kabel uten plug og uten 'gul-grønn' men det fulgte med en lapp at jording måtte ordnes.

Jeg mistenker at mye CN-import fungerer bevisst slik: importøren må gjøre produktet ferdig. Klistrer så egen lapp med CE på apparatet før salg og dermed tar ansvar overfor kjøperen. (Hos Biltema hadde de glemt det for min fres.)

Importerer du selv kan du i det minste ikke selge den videre uten fare for problemer om det skjer noe med den senere.

Tipper at import av halvferdigvarer er tillatt, markedsføring uten CE ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
trikola skrev (8 minutter siden):

Muligens du får et ufullstendig produkt.

Min erfaring med en snøfres fra Biltema og en pinnesveiseapparat direkte fra CN:

• Fresen var ikke ferdig kablet til 230V. Det kom en fra BT hjem til meg bare etter noen få timer og gjorde det ferdig
  • Sveiseapparat hadde kabel uten plug og uten 'gul-grønn' men det fulgte med en lapp at jording måtte ordnes.

Jeg mistenker at mye CN-import fungerer bevisst slik: importøren må gjøre produktet ferdig. Klistrer så egen lapp med CE på apparatet før salg og dermed tar ansvar overfor kjøperen. (Hos Biltema hadde de glemt det for min fres.)

Importerer du selv kan du i det minste ikke selge den videre uten fare for problemer om det skjer noe med den senere.

Tipper at import av halvferdigvarer er tillatt, markedsføring uten CE ikke.

Ja det er godt mulig de får ufullstendig produkt om de bestiller den ja det er noe muffens med sånn halvfabrikata kjipt det du opplevde med snøfreser,n ☹️

Lenke til kommentar
1 minute ago, Maskinfører said:

Ja det er godt mulig de får ufullstendig produkt om de bestiller den ja det er noe muffens med sånn halvfabrikata kjipt det du opplevde med snøfreser,n ☹️

Kjipt? Nei: aldri fått raskere løsning på en klage og det til og med uten å forlate hjemmet.

Sveisedingsen krevde jo at jeg selv gjorde den ferdig, men den kompetansen hadde jeg. (Det var en annen i familien som bestilte den og kom til meg).

• Liker 1
Lenke til kommentar
trikola skrev (11 minutter siden):

Kjipt? Nei: aldri fått raskere løsning på en klage og det til og med uten å forlate hjemmet.

Sveisedingsen krevde jo at jeg selv gjorde den ferdig, men den kompetansen hadde jeg. (Det var en annen i familien som bestilte den og kom til meg).

Hehe aldri fått raskere løsning nei 😀 ja det er bra med kompetanse som andre ikke har og spesielt er det artig når andre kommer for hjelp 😀

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...