mobile999 Skrevet 23. november Del Skrevet 23. november Tatt fra hukommelsen tror jeg skruvat bare har en som passer. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 23. november Forfatter Del Skrevet 23. november mobile999 skrev (26 minutter siden): Tatt fra hukommelsen tror jeg skruvat bare har en som passer. ja, alle 5 forskjellige er i skruvat. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 24. november Forfatter Del Skrevet 24. november oppfølging: Det er vinter her jeg bor. Jeg startet bilen. Og jeg har på frontruten varmetråder som tiner opp is. Denne gang tinte isen kun på venstre side og ikke høyre side. Kan sikring være gåen? og har det forbindelse til at det blåser kaldluft på høyre side? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. november Del Skrevet 24. november Jeg vil tro at ruten ikke tinte på høyresiden fordi det blåste kald luft på den der. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 24. november Forfatter Del Skrevet 24. november mobile999 skrev (9 minutter siden): Jeg vil tro at ruten ikke tinte på høyresiden fordi det blåste kald luft på den der. ok, det kan være det. Men samtidig så tenkte jeg at varmetråder vil jo tine i seg selv is. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 24. november Forfatter Del Skrevet 24. november finnes det flere klipp til å bytte stillemotor? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 24. november Forfatter Del Skrevet 24. november hva må man gjøre etter at delen er byttet? må bruke diagnoseverktøy? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. november Del Skrevet 24. november Det skal være mulig å sette igang kalibrering med knappe kombinasjon i betjeningspanelet. Jeg har ikke mulighet til å lete etter flere videoer. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 25. november Forfatter Del Skrevet 25. november mobile999 skrev (4 timer siden): Det skal være mulig å sette igang kalibrering med knappe kombinasjon i betjeningspanelet. Jeg har ikke mulighet til å lete etter flere videoer. Jeg tror det allerede er en video her i forum. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember mobile999 skrev (På 5.11.2024 den 6:52 PM): Jeg finner to mulige delenummer uten bruk av chassisnummeret til bilen: 3C0907511R 1K0907511B Begge delenummerne står oppført for den delen jeg linket til i innlegg #9. hvor skriver du chassisnummer? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember merker som finnes: ridex, topran, stark, vemo kilde: autodoc Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember stamkunde skrev (3 timer siden): hvor skriver du chassisnummer? Kan brukes på partsouq.com Nettbutikker vet ikke hvilken del som passer. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember mobile999 skrev (Akkurat nå): Kan brukes på partsouq.com Nettbutikker vet ikke hvilken del som passer. Det er en bot som hele tiden stiller spørsmål. Ikke svar han 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember mobile999 skrev (1 time siden): Kan brukes på partsouq.com Nettbutikker vet ikke hvilken del som passer. Skriver skiltnummer Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 14. desember Forfatter Del Skrevet 14. desember joka skrev (På 21.10.2024 den 8:09 AM): tett varmeveksler er en vanlig feil på disse passatene.. har en 09 mod selv.. kjøpte den for 2 år siden MED tett varmevelksler.. bilen hadde vært to ganger på Sulland uten at de fant feilen !! (jeg fikk bilen veldig billig) kostet ca 700 for ny varmeveksler.. bytte varmeveksler er en enkel jobb på disse bilene.. Åpner du også hanskerommet og tar den vekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå