Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor kommer det ingen til Norge for å møte kvinner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å fyre tråden i gang. Jeg tror det har en viss sammenheng med at vi har så mange gode, flotte og kjekke menn her. Det blir vanskelig for f.eks menn fra Asia å konkurrere. Pluss at menn fra Asia er bedre vant med flotte små slanke kvinner. Så hvorfor reise halve jorden rundt? Bare for å nedgradere utvalget. Samt bli avvist av kravstore kvinner.

Endret av P7SA
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest db681...e8b
P7SA skrev (12 minutter siden):

For å fyre tråden i gang. Jeg tror det har en viss sammenheng med at vi har så mange gode, flotte og kjekke menn her. Det blir vanskelig for f.eks menn fra Asia å konkurrere. Pluss at menn fra Asia er bedre vant med flotte små slanke kvinner. Så hvorfor reise halve jorden rundt? Bare for å nedgradere utvalget. Samt bli avvist av kravstore kvinner.

Damer vil ikke ha menn som er lave. Vi er blant de høyeste i verden og høyden på menn i Asia er veldig mye lavere. De gangene jeg har sett damer som får seg kjærester fra andre kontinenter så er det fra midtøsten, Afrika og karibien.

Anonymous poster hash: db681...e8b

Lenke til kommentar
Gjest 2de12...db3

Hadde sikkert komt noen thaimenn på proforma ekteskap for å få arbeidstillatelse i Norge.

Men tror ikke de hadde tålt stanken av å bo med en sur feminist veldig lenge.

Men fra spøk til revolver.. norske feminister er ikke etterspurt for forhold internasjonat. Samtidig som thaimenn ikke akkurat er kjent for å bidra i hjemmet hahaha

Anonymous poster hash: 2de12...db3

Lenke til kommentar
P7SA skrev (23 minutter siden):

For å fyre tråden i gang. Jeg tror det har en viss sammenheng med at vi har så mange gode, flotte og kjekke menn her. Det blir vanskelig for f.eks menn fra Asia å konkurrere. Pluss at menn fra Asia er bedre vant med flotte små slanke kvinner. Så hvorfor reise halve jorden rundt? Bare for å nedgradere utvalget. Samt bli avvist av kravstore kvinner.

Nå kan jeg konkludere med at jeg hadde rett. Alt du skrev i tråden min er bare tullball og idioti. Du er en av disse drittmannfolka selv. 

Har ikke noe å bidra med i tråden, annet enn at vi er nok kvinner flest glad for at det ikke kommer menn hit for å prøve seg på oss og dette blir nok slettet som avsporing men tenkte du skulle vite det. Lurer ikke meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 42667...aab

Norske kvinner (alenemødre?) er horer med spekulative verdier. Seksuelt variable verdier som sikkert fascinerer en potensiell partner. Mulig virkeligheten er der at kvinnens frigjøring er løssluppenhet og fiendtliggjøring av mannen. Videre løpe hjulbent mellom partnere. Ville ikke overraske meg om alenemødre har venninner med negative erfaringer med menn som de nærmest mentalt voldtar de med egen oppfatning. 

Visst faen er menn griser som søker tom rognpose, ja noen, tillater man seg å stenge enkelte "mannehatere" fra vennelisten sin ser jeg for meg at flere alenemødre vil bli 2+.

Anonymous poster hash: 42667...aab

Lenke til kommentar
Gjest 42667...aab skrev (Akkurat nå):

Norske kvinner (alenemødre?) er horer med spekulative verdier. Seksuelt variable verdier som sikkert fascinerer en potensiell partner. Mulig virkeligheten er der at kvinnens frigjøring er løssluppenhet og fiendtliggjøring av mannen. Videre løpe hjulbent mellom partnere. Ville ikke overraske meg om alenemødre har venninner med negative erfaringer med menn som de nærmest mentalt voldtar de med egen oppfatning. 

Visst faen er menn griser som søker tom rognpose, ja noen, tillater man seg å stenge enkelte "mannehatere" fra vennelisten sin ser jeg for meg at flere alenemødre vil bli 2+.

Anonymous poster hash: 42667...aab

Fy faen for en ekkel fyr du er. Æsj. Grin og ta deg et runk i stedet, tror du trenger det. 

Endret av Evig kveld
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje det er fordi kvinnene ikke har de verdiene menn generelt ser etter? Norske kvinner blir nok ofte oppfattet som mer maskuline enn kvinner fra mer tradisjonelt orienterte kulturer.

Dette kan skyldes en rekke faktorer, inkludert forventninger til kjønnsroller og hvordan likestilling er integrert i samfunnet.

Endret av Kassettspiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 42667...aab skrev (7 minutter siden):

Norske kvinner (alenemødre?) er horer med spekulative verdier. Seksuelt variable verdier som sikkert fascinerer en potensiell partner. Mulig virkeligheten er der at kvinnens frigjøring er løssluppenhet og fiendtliggjøring av mannen. Videre løpe hjulbent mellom partnere. Ville ikke overraske meg om alenemødre har venninner med negative erfaringer med menn som de nærmest mentalt voldtar de med egen oppfatning. 

Visst faen er menn griser som søker tom rognpose, ja noen, tillater man seg å stenge enkelte "mannehatere" fra vennelisten sin ser jeg for meg at flere alenemødre vil bli 2+.

Anonymous poster hash: 42667...aab

Disse alenemødrene har blitt gravid med en mann, og da som regel en mann som har gitt f i henne og ungen.

Jeg synes det siier mer om menn enn om kvinner

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...