Gå til innhold

Anmeldelse: Diablo IV: Vessel of Hatred

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg dropper denne. Om jeg blir fysen kan jeg bare laste ned D2 eller spille Grim Dawn, Torchlight 2 etc.

Folk drev og sa at D3 hadde blitt "såååå mye bedre" den store oppdateringen, men det spillet var noe jævla møl. D4 prøvde på.. noe, men arven etter D3 og WoW gjorde at jeg bare kjedet meg gjennom hele betaen. De prøver så hardt å emulere D2 i stedet for å utvikle serien.

Det hjelper ikke at lore-grunnlaget til D3 og 4 er Sin War.

Lenke til kommentar
On 9.10.2024 at 9:00 PM, OC-Freak said:

Har nå levlet til maxlevel. Campaign brukte jeg vel ca 5 timer på. Og jeg ser alle cutscenes ja.

En del nye ting som mercenaries osv.

Totalt ok, gameplay er bra. Men kort campaign i forhold til pris ja.

Ble ferdig med campaign i dag og kom til lvl 60 nesten samtiding. Brukte mye mer enn 5 timer på det. Skippet alt av samtaler og kanskje halvparten av cutscenes. Gjorde erimot mye annet på siden. Helltide og annet bare for å bedrive litt monsterbashing. 

Har egentlig ikke fått noen skikkelig god følelse av power før etter lvl 60, litt Paragon og noen gode tempering's. skikkelig gøy. 

Det er derimot veldig mye nytt. jeg har sikkert glemt noen viktige ting som kan gjøre meg enda sterkere. Cruiser derimot lett igjennom Helltide på Torment I med 40 Paragon

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...