Devil-Teddy Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har et nytt AMD 64 bit oppsett, noen som har noen peil på overklokking på disse oppsettene? (Se sign for oppsett) - Går det ann og låse agp\Pci hastighet? - Hvordan stiller jeg CPU volt? - Hvilke hastigheter har dere klart? Setter stor pris på ALLE svar Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 sett i gang og test selv. så kan du jo dele med oss andre. det er jo ikke så mange med 64 system enda. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 OKI Jeg gjorde litt som du sa og satt i gang og testet selv. Fant ut etter kort stund at det ikke gikk han og låse agp\pci hastigheten på 64 Bit HK enna. MEN: Jeg skjønte hvordan man stiller på volten men valgte og ha på standarvolt, jeg har nemlig ikke no voldsom kjøling. Jeg kan si at AMD 64 3000+ er en OK overklokking, jeg er forsovet fornøyd med 10% overklokking på standarvolt. Jeg er KJEMPE fornøyd med det nye oppsettet mitt og vil anbefale det til de som har pengene, fremtids rettet og greier. Super ytelse i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå