leticia Skrevet 4. oktober Del Skrevet 4. oktober Gjest 202ed...b73 skrev (3 timer siden): Beklager om jeg misforstod. Har litt fucka døgnrytme pga jeg scroller/hører på live’er på tik tok til langt på natt. Skal forsøke å snu denne uvanen. Har mye overskudd og energi jo. Noen ting bør vel ordnes før graviditet men har vært klar i flere år og i min alder kan jeg ikke vente mye lengre. Anonymous poster hash: 202ed...b73 Så bra 1 Lenke til kommentar
Gjest 202ed...b73 Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Da er syklusen tilbake på 26 dager. Var 24 dager i nesten to år etter covid i august 2022. Covid fucka opp syklusen da. Hadde 28 dager syklus i årevis før det. Vet ikke hvorfor den kom etter 16-19 dager forrige gang. Da hadde jeg veldig vondt i brystene under eggløsning og menstruasjonen. Hadde ikke noe spesielt i livet som skjedde da som er uvanlig fra hva som skjer nå. Kan være tilfeldig 🤷♀️Denne gangen har jeg null smerter i brystene. Håper den fortsetter slik fremover🤞 Anonymous poster hash: 202ed...b73 Lenke til kommentar
Gjest 202ed...b73 Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november . Anonymous poster hash: 202ed...b73 Lenke til kommentar
Livets verdi Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Gjest 202ed...b73 skrev (På 3.10.2024 den 9:45 PM): Kan man få barn om man er i perimenopause? Har ikke barn fra før og håper på å få et biologisk🤞🙏 Anonymous poster hash: 202ed...b73 https://www.oslojordmor.no/overgangsalder/vanlige-sporsmal-i-perimenopausen/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå