Hårek Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober (endret) Ser på plantegning av en enebolig, lurer på hva disse symbolene betyr? Endret 4. oktober av Hårek Løst Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober Jeg finner ikke disse igjen ved bildesøk på nett. Kan vel være at et byggefirma har laget seg en egen standard for symboler. Vet du hvilket firma som har tegnet, og hvor gammel tegninga er. Så vil det naturligvis hjelpe om du hadde delt hele tegninga, da betydning av symbolene nok må sees i sammenheng med hele tegninga (er symbolene lokalisert på dass, i garasjen, i sikringsskapet?). Alternativt har du nok mer info som kan innsnevre mulighetsrommet mer enn bare symbolet. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober Tegningen er fra Blink Hus, Sigdal AS. Mulig det kan være balansert ventilasjon, inn og ut. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober (endret) Tipper effektregulerte varmekabler. Endret 3. oktober av mobile999 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober De har vannbåren gulvvarme. Elektrisk er ikke tegnet inn. Slike symboler er i de fleste rom. Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 3. oktober Rapporter Del Skrevet 3. oktober (endret) Microsoft Copilot gav meg følgende to svar. Er dette bare "tullprat" fra Copilot'en? EDIT: Jeg var litt slurvete ved første spørring -- jeg burde har skrevet "vannbåren gulvvarme". Så her er svaret på oppdatert spørring: Her er svaret fra første spørring ("vannbåren varme"): Spoiler Endret 3. oktober av backtoback "vannbåren gulvvarme" 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober Husbygger har fått vite at det er ventiler for balansert ventilasjon. Noe merkelig at det ikke er en standard for slike symboler. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå