Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Montering av Bikeplay (GPS som speiler mob.tlf.) på min MC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har USB. Har sykkelen din USB som er for svak? Har sykkelen sigarettenner-uttak også, så du kan bruke en egen mobillader?

Min forrige sykkel hadde sigarettenner-uttak, men min nåværende har USB, som heldigvis kan lade mobilen. Noen vil si det er moderne, men jeg foretrekker å kunne bruke en egen lader. Dagens standard er sikkert utdatert om få år.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Men har ikke sykkelen sigarettenner-uttak? Den har kun USB som er for svak?

Du har utelukket at USB-kabelen er for dårlig?

Jeg googlet produktet. Teksten sier dette:

Strøm: Bruk USB, eller koble til sykkelen permanent (pluss, minus og svitsjet pluss)

Du kan eventuelt montere sigarettenner-uttak, så kan du bruke egen mobillader, men også annet utstyr.

Lenke til kommentar

"(pluss, minus og svitsjet pluss)" antar jeg refererer til pluss og minus fra batteriet (husk sikring), og i tillegg pluss fra tenningsnøkkelen, så den vet når tenningen er på og ikke trekker strøm når nøkkelen er i stilling null. Dette krever installasjon, jeg har ikke kompetanse på å koble det riktig på din sykkel, men en forhandler kan nok hjelpe.

På min sykkel har jeg også fått ettermontert noe som krever mye strøm på denne måten, nemlig varmehåndtak. Alle sykler burde ha det. Men jeg gjorde ikke jobben selv, forhandler gjorde det for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...