Allbin Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Jeg koblet strøm via USB til strømuttak foran ved instrumentene. Det viser seg at denne Bikeplay krever mere strøm enn hva strømuttaket gir. Hvordan kan dette løses? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober (endret) Den har USB. Har sykkelen din USB som er for svak? Har sykkelen sigarettenner-uttak også, så du kan bruke en egen mobillader? Min forrige sykkel hadde sigarettenner-uttak, men min nåværende har USB, som heldigvis kan lade mobilen. Noen vil si det er moderne, men jeg foretrekker å kunne bruke en egen lader. Dagens standard er sikkert utdatert om få år. Endret 2. oktober av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Allbin Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Ja, for svak. Bikeplay fungerer med strøm fra Powerbank, men ikke fra strømuttak. Den starter, men slukker igjen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Men har ikke sykkelen sigarettenner-uttak? Den har kun USB som er for svak? Du har utelukket at USB-kabelen er for dårlig? Jeg googlet produktet. Teksten sier dette: Strøm: Bruk USB, eller koble til sykkelen permanent (pluss, minus og svitsjet pluss) Du kan eventuelt montere sigarettenner-uttak, så kan du bruke egen mobillader, men også annet utstyr. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober "(pluss, minus og svitsjet pluss)" antar jeg refererer til pluss og minus fra batteriet (husk sikring), og i tillegg pluss fra tenningsnøkkelen, så den vet når tenningen er på og ikke trekker strøm når nøkkelen er i stilling null. Dette krever installasjon, jeg har ikke kompetanse på å koble det riktig på din sykkel, men en forhandler kan nok hjelpe. På min sykkel har jeg også fått ettermontert noe som krever mye strøm på denne måten, nemlig varmehåndtak. Alle sykler burde ha det. Men jeg gjorde ikke jobben selv, forhandler gjorde det for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå