Gjest 8ba3f...4c8 Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Gjest 5ea89...99c skrev (På 4.10.2024 den 12:21 AM): Folk er veldig skeptiske/uinteresserte over internettet i hvertfall. Solgte litt i starten til ukjente folk via tik tok etc og litt i rykk og napp ellers. Mest familiemedlemmer og bekjente som kjøper nå og da. Jeg har ute på Tise,fb,tik tok. Masse folk som ser på det som blir lagt ut men ingen bestiller. Surt! Anonymous poster hash: 5ea89...99c Hva lager du? Ble nysgjerrig nå! Kanskje det er noe jeg vil kjøpe. Anonymous poster hash: 8ba3f...4c8 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Er du som også har laget denne tråden ts? Lenke til kommentar
Gjest 5ea89...99c Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober flamethower1234 skrev (15 timer siden): Er du som også har laget denne tråden ts? Nei det er ikke meg. Anonymous poster hash: 5ea89...99c Lenke til kommentar
Gjest 5ea89...99c Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober . Anonymous poster hash: 5ea89...99c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå