NorsknRev Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Nå som ICE har innført 5G SA (stand alone, eget kjernenett, ikke lenger et påbygg til 4G), kommer VoNR ( voice over 5G) av seg selv, eller må vi vente en evighet på dette også? 1 Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober NorsknRev skrev (11 minutter siden): Nå som ICE har innført 5G SA (stand alone, eget kjernenett, ikke lenger et påbygg til 4G), kommer VoNR ( voice over 5G) av seg selv, eller må vi vente en evighet på dette også? Hva med å spørre hos ICE som du tydeligvis er bruker hos? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1. oktober Forfatter Del Skrevet 1. oktober Ikke for å være spydig eller ufin, men folka på dette forumet er ofte langt mer opplyste enn kundeservice hos operatørene. Men, ok, jeg skal sjekke med ICE og Telia i morgen. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Det avehnger nok av hva telefonene selv, støtter, om operatøren støtter dem, og om VoNR i det hele tatt er slått på. Å spørre ICE er nok det beste, så del svaret du får fordi jeg er også interessert 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1. oktober Forfatter Del Skrevet 1. oktober (endret) Will do. I mellomtiden leter jeg etter svar på chat gpt. Edit: ser ut som om den grei oversikt over de forskjellige mobiltelefonene. Endret 1. oktober av NorsknRev Tillegg Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Svar fra ICE kundeservice: kun tilgjengelig for Forsvaret. Vet ikke når det blir tilgjengelig for privatkunder. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober (endret) NorsknRev skrev (På 1.10.2024 den 8:31 PM): Nå som ICE har innført 5G SA (stand alone, eget kjernenett, ikke lenger et påbygg til 4G), kommer VoNR ( voice over 5G) av seg selv, eller må vi vente en evighet på dette også? Dersom operatører velger minste motstands vei, vil VoNR komme senere og de lanserer først med EPS Fallback (fallback til volte). https://www.iplook.com/info/eps-fallback-and-5g-vonr-i00029i1.html Endret 18. oktober av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå