Zeph Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Leste ikkje grundig nok diverre....trudde det var stående jordfeil Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Fikk en kompis som er elektriker til å legge opp jorda kontakter på rommet mitt, nå funker allt utmerket, og jeg får ikke støt om jeg stikker nesa(!) bort i kabbiset lenger Tusen takk for all hjelpa Endret 28. januar 2004 av KarateK|d Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Hvorfor står det at siste innlegg var fra zeph når jeg skrev ett før i dag? merkelig... edit: ser ut til at det funka fint nå! Beklager dobbelpostingen, men fannt ikke ut noen annen måte å gjøre det på... Endret 28. januar 2004 av KarateK|d Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg greide også å få strøm i meg grunnet en slik jordingsfeil. Men jeg stakk hodet inn i PCen og fikk strøm i øret (!). Det gjorde djev**** vondt. Lenke til kommentar
densen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er det betong gulv på rommet dit? Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Er det betong gulv på rommet dit? Regner med du mente meg? Uansett. ja, har rom i kjellern, så det er nok betonggulv her Hvordan det? Endret 30. januar 2004 av KarateK|d Lenke til kommentar
densen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du fikk han til å megge huset.Hvis ikke kan det vere en jorfeil enten dårlig joring i huset,fiksesmed jordspyd eller feil på varmekabler hos deg,eller jordfeil hos naboen.har du it-net230v tn-net 440v. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 tror du skal ligge unna jordspydet vist du har tn.. er ikkje så mangen boliger som har 400 v eller 440 v. Lenke til kommentar
felge Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg og får noe jævligt med støt fra kabinettet mitt ... men det skjer bare av og til.. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg får støt av phono kontaktene fra stereoen min... ikke rart det crappy SB live kortet mitt ikke funker lenger (har kobla sammen "støt kontakten" og line inn på lydkortet) Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Du fikk han til å megge huset.Hvis ikke kan det vere en jorfeil enten dårlig joring i huset,fiksesmed jordspyd eller feil på varmekabler hos deg,eller jordfeil hos naboen.har du it-net230v tn-net 440v. Vet ikke helt hva du mener, det funker jo fint nå, får ikke støt lengre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå