Gå til innhold

ICE går over til Telenor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså. Jeg har en Samsung tab A9+ med tvilling sim, s24 ultra med eSIM og en zte 5g router med data sim. 40 GB holder helt greit per måned med tanke på bruksområdet. Og alt dette til 367,-/mnd syns jeg er en god pris. Dekning for min del er ingen issue, da jeg har Telia kontant som backup.

Synd med den telefonen som ikke støttes hos ice angående VoLTE, iallfall offisielt. Mulig det går å prøve likevel med et prøve abonnement med nytt nr og se?

• Liker 1
Lenke til kommentar
FrihetensRegn skrev (19 timer siden):

40 GB med rollover til 299 er fristende, men er det slik at de snart kommer til å droppe Telenor-dekning? Og bruker de "direkte" Telenor dekning eller er det via serverne til en tredjepart/virtuell operatør? Ser nå at min Edge 30 ikke støtter VoLTE eller Wifi-tale hos ICE, så da blir det ikke ICE allikevel.

Når ble denne telefonen lansert, er den veldig gammel? Ice har hatt begge delene ganske lenge nå.

Lenke til kommentar

Gjennom årene har jeg prøvd ymse operatører, og funnet ut at ice leverer godt produkt, god pris og god dekning. At de nå benytter Telenor som backup fremfor Telia er for meg det samme.

Eneste issue jeg har opplevd hos de, er at jeg ikke fikk ringt ut eller inn da jeg var på svinesund sist helg. Løste seg dog med en restart. Da snakker vi bagateller. Faktura er ryddig, samme sum hver måned. Og kundeservice er ikke så masete om opp-salg eller mersalg i forhold til de andre konkurrentene. ...

Lenke til kommentar
Kynxx skrev (24 minutter siden):

Eneste issue jeg har opplevd hos de, er at jeg ikke fikk ringt ut eller inn da jeg var på svinesund sist helg. Løste seg dog med en restart.

Interessant hvis det skjer igjen, så du hvilken operatør du var tilkoblet, eller hadde du bare nødanrop?

Lenke til kommentar

Jeg fulgte ikke med på hvilken operatør jeg rommet hos, men jeg var på 5G nett. Fikk tatt en speedtest som ga meg rundt 500 mbit/s ned. Så ved et tilfelle skulle noen ha tak i meg og kom ikke gjennom. Nettbrett med tvilling sim som lå hjemme fikk innkommende, men tlf i Sverige ga ingen tegn til noe som helst. Restartet og fikk 4G. Da virket samtaler igjen. Var litt masete rundt meg og sjekka ikke hvilken operatør jeg fikk da heller 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...