NorsknRev Skrevet fredag kl 16:44 Del Skrevet fredag kl 16:44 Du trenger ikke å få noe varsel. Dette skal skje uten at kunden behøver å gjøre noe som helst. 1 Lenke til kommentar
Trulss Skrevet fredag kl 16:52 Forfatter Del Skrevet fredag kl 16:52 NorsknRev skrev (6 minutter siden): Du trenger ikke å få noe varsel. Dette skal skje uten at kunden behøver å gjøre noe som helst. Synes vel egentlig dette ikke er greit fordi det er stor forskjell på hvor Telia og Telenor har dekning, og dette kan være relativt alvorlig for de som påvirkes. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet fredag kl 16:55 Del Skrevet fredag kl 16:55 (endret) Enig idet, men å varsle 900.000 kunder ville bare ha generert et helvetes rush av henvendelser til kundeservice. Henvendelser som ville ha blokkert dem som virkelig trengte hjelp. Hvis du mister dekning, så er det et kontraktsbrudd fra ICEs side som bør være gyldig grunn til å bryte evt bindingstid. Endret fredag kl 17:01 av NorsknRev 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå