Spillredaksjonen Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Tony Hawk hinter om et nytt skatespill Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Kul_Djevel Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober He he, husker mine yngre dager og hvordan jeg digget disse skatespillene når de kom på PS1 og PS2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Har brukt utrolig masse tid på Tony Hawk serien og særlig Tony Hawk 1+2 remaken. Savner å ha mer spill som Tony Hawk, SSX og Burnout. Er slike spill jeg ville kastet penger etter. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Boss-Znakemaster skrev: Har brukt utrolig masse tid på Tony Hawk serien og særlig Tony Hawk 1+2 remaken. Savner å ha mer spill som Tony Hawk, SSX og Burnout. Er slike spill jeg ville kastet penger etter. Enig. Synes det er rart det ikke er kommet noe nytt SSX siden PS3. Nå er jo et nytt Skate ganske nært å være ferdig, og det lover bedre og bedre. Og Burnout-skaperne hadde jo et ekstremsportspill på vei (som så kult ut), men det har visst blitt kansellert, uten at det ble særlig rapportert i media som jeg har fått med meg. Personlig kunne jeg gjerne ha tenkt meg en oppfølger til Aggressive Inline og/eller Wakeboarding Unleashed fra PS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå