Spillredaksjonen Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Desse spela gler vi oss til i oktober Det blir selskapskos, iskalde grøss og store eventyr i fleng denne månaden. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
svenka Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober «I Super Mario Party Jamboree får vi det største spelet i seriens 13 år lange historie.» Oi, det var en liten bommert 😅 Første spillet ble lansert i 98 på N64, altså 26 år siden. 1 Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Blir skip på det meste, kun Dragon Age på meg. Har det uansett gøy enda med Spacemarine 2 og Satisfactory . Sko ønske det kom flere militære shooters som er verdt å spille, cod greia kan grave seg ned og dø nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Silent Hill 2 i høstmørket tenker jeg blir en god opplevelse 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Mala skrev: Silent Hill 2 i høstmørket tenker jeg blir en god opplevelse Har originalen til PS2 og lurer rett og slett på skal fyre den opp snart. For se om den er så god som folk skal ha det til =) 1 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober (endret) Bare gi meg Factorio: Space Age den 21 oktober så er jeg ekstremt fornøyd. Tror mange kommer DA:Veilguard, men kommer til å skuffet kraftig. Tipper rating på steam: mixed Endret 1. oktober av shockorshot 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Chaos_Niddhogg skrev (8 minutter siden): Mala skrev (17 minutter siden): Silent Hill 2 i høstmørket tenker jeg blir en god opplevelse Har originalen til PS2 og lurer rett og slett på skal fyre den opp snart. For se om den er så god som folk skal ha det til 😃 Spillte igjennom dette for første gang for ett par år siden. Grusomt klamt og uggen stemning 😛 På PS2 over RGB på CRT for full innlevelse og kvalitet. God lyd anbefales 🙂 1 Lenke til kommentar
d4nex Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Mange gode spill denne måneden. Gleder meg mest til et spill som ikke kom med i artikkelen. Dragon Ball Sparking! Zero. Ser ut til at dette kan bli virkelig bra, spesielt for fansen. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Her blir det New World: Aeternum til PS5. Prøvde betaen og forandringene dem har gjort er bra og spillet passer perfekt med en kontroller. Spesielt bra med DualSense da dem har lagt litt krutt i å støtte den. Synes spillet manglet vekt bak angrep med mus & tastatur eller Xbox kontrolleren men det er ikke tilfellet med DualSense 👌🏻 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Mala skrev: Chaos_Niddhogg skrev (8 minutter siden): Mala skrev (17 minutter siden): Silent Hill 2 i høstmørket tenker jeg blir en god opplevelse Har originalen til PS2 og lurer rett og slett på skal fyre den opp snart. For se om den er så god som folk skal ha det til 😃 Spillte igjennom dette for første gang for ett par år siden. Grusomt klamt og uggen stemning 😛 På PS2 over RGB på CRT for full innlevelse og kvalitet. God lyd anbefales 🙂 Har upscaler som fungerer ganske så bra. Lydanlegg har så det suser.... til og med husverten får med seg god metal :D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Chaos_Niddhogg skrev (4 minutter siden): Har upscaler som fungerer ganske så bra. Lydanlegg har så det suser.... til og med husverten får med seg god metal Da er det bare å gruglede seg 😎 Rocker du RetroTink 4K du også eller? Er jo for ekstremt meget interesserte..men den er i hvert fall helt rå! Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober LarZen skrev (1 time siden): Her blir det New World: Aeternum til PS5. Prøvde betaen og forandringene dem har gjort er bra og spillet passer perfekt med en kontroller. Jeg ville like dette, har ventet på at det skulle komme til konsoll siden New world kom ut. Men ble skikkelig skuffet etter noen timer i betaen, særlig over grafikken som så ut som noe fra en ps3 konsoll. Men det er ikke noe annet mye som frister denne måneden så kanskje jeg gir det en sjanse til. Må bare se litt reviews osv først når det kommer ut. Kunne godt ha prøvd DLC til Diablo også men nekter å slenge penger deres vei. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Silent Hill 2 endte opp på ynskjelista på Steam, men den får nok ligge der ei stund til det kjem tilbod. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober svenka skrev: «I Super Mario Party Jamboree får vi det største spelet i seriens 13 år lange historie.» Oi, det var en liten bommert 😅 Første spillet ble lansert i 98 på N64, altså 26 år siden. Haha, sånn går det når ein har mykje å gjere. Talet 13 kjem frå at det er spel nummer 13 (til heimekonsoll i alle fall), og så blei det litt rot. Fiksa no i alle fall. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Guybrush 3pwood skrev (2 timer siden): Jeg ville like dette, har ventet på at det skulle komme til konsoll siden New world kom ut. Men ble skikkelig skuffet etter noen timer i betaen, særlig over grafikken som så ut som noe fra en ps3 konsoll. Men det er ikke noe annet mye som frister denne måneden så kanskje jeg gir det en sjanse til. Må bare se litt reviews osv først når det kommer ut. Kunne godt ha prøvd DLC til Diablo også men nekter å slenge penger deres vei. Det ser ikke like bra ut som på PC det er helt sikkert. Jeg satt spillet til 4K modus da ytelsen var stort sett den samme synes jeg men det så litt bedre ut da. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Mala skrev: Chaos_Niddhogg skrev (4 minutter siden): Har upscaler som fungerer ganske så bra. Lydanlegg har så det suser.... til og med husverten får med seg god metal Da er det bare å gruglede seg 😎 Rocker du RetroTink 4K du også eller? Er jo for ekstremt meget interesserte..men den er i hvert fall helt rå! Nei, en ODV eller hva den nå heter. Meget fin liten duppedings (fungerer og veldig bra til LD spilleren). Men skaffet jo en 4K TV til slutt jeg og, så RetroTink hadde blitt fint det, men så så jeg på prisen og tenkte "har ennå ikke en Virtual Boy". Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Blir COD for min del, kampanjene er variable men flerspilleren byr alltid på mange timer hjernedød actionmoro. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober svenka skrev (8 timer siden): «I Super Mario Party Jamboree får vi det største spelet i seriens 13 år lange historie.» Oi, det var en liten bommert 😅 Første spillet ble lansert i 98 på N64, altså 26 år siden. Husker godt Nintendo 64 var tider det 😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå