Spillredaksjonen Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Anmeldelse: The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom Zelda legg ut på tur i sitt første sjølvstendige eventyr, og det med stort hell. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Så det er bedre enn.... Neida. Skal ikke ta den her nå xD Problemet mitt med dette spillet er at de ikke "gadd" å lage en helt ny visuell stil til spillet nå når Zelda endelig fikk sitt eget spill (usikker på om CDi spillene kan telles som det). Her tok de bare æssetsa som de hadde fra Awakening og bygget på det. Synes prinsessen fortjener mer enn det. Sikkert et koselig spill, men tror jeg dropper denne for nå og holder meg til backloggen. TOTK er snart på listen og. Kan bli mange timer ut av det xD 2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober (endret) Selv synes jeg det er totalt u-nødvendig å peke så mye på Link, det er helt greit at de nå lager et spill der Zelda har hovedrollen jeg ser det derfor som helt unødvenig å skulle peke så mye på Link (Se her er Link sine klær, Se her har Link vært, Se Link ditt Link datt Link ... Link, å forresten du kan bli Link!)... Feilen som film Oppfølgere alltid gjør (kremt Star Wars) de bruker altfor mye tid til å presse inn tidligere karakterer & hendelser selv om det ikke skulle passe inn i det hele tatt i den nye historien ... Så minus fra meg på at de bruker for mye tid på å minne oss om Link (helt sikkert i frykt av å miste spillere/interesse). Endret 2. oktober av simalarion Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Spillet ser fint ut, og det er nok mye å like her. Men personlig sliter jeg med at bildefrekvensen er for lav og ustabil. I det minste burde det vært en låst 30FPS. Men spillet dypper altfor ofte under selv det for min smak. Var igrunn de tekniske utfordringene jeg forventet å lede under "Alle medaljar har en bakside" :s Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober On 2.10.2024 at 9:49 AM, simalarion said: Selv synes jeg det er totalt u-nødvendig å peke så mye på Link (...) Det kommer jo veldig an på hvordan de gjør det og hvorvidt det har noe å gjøre i historien. Link og Zelda har jo et veldig spesielt forhold, og historiene deres er jo som regel nært knyttet. Det blir noe annet enn å skulle klemme inn R2 på slutten av Mandalorian S01 bare sånn i tilfelle noen ikke skjønte at det var Luke som sto der, eller at det var Star Wars de så på, og dermed fullstendig ødela hele stemninga de hadde skapt frem til da. 23 hours ago, MuffinMatt said: Spillet ser fint ut, og det er nok mye å like her. Men personlig sliter jeg med at bildefrekvensen er for lav og ustabil. I det minste burde det vært en låst 30FPS. Men spillet dypper altfor ofte under selv det for min smak. Var igrunn de tekniske utfordringene jeg forventet å lede under "Alle medaljar har en bakside" :s Samme her. ALBW var flott, men det chugga ganske hardt veldig ofte. Men dette er problemene man får når Nintendo på død og liv skal bruke et shitty nettbrett med hardware som er allerede er 10 år gammel når de begynner å planlegge konsollen. Har ikke store forhåpningen til neste konsoll, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Snøspade skrev (3 minutter siden): Men dette er problemene man får når Nintendo på død og liv skal bruke et shitty nettbrett med hardware som er allerede er 10 år gammel når de begynner å planlegge konsollen. Har ikke store forhåpningen til neste konsoll, for å si det mildt. Mange tror at dette er grunnen til at Nintendo går etter emulatorer og utviklerne av emulatorene. Mulig Switch 2 blir lett å emulere. Ved å gå etter de som er flinke på Switch emulatorer nå vil Nintendo kjøpe seg tid før noen klarer å emulere Switch 2 spill. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober (endret) Snøspade skrev (1 time siden): simalarion skrev (På 2.10.2024 den 9:49 AM): Selv synes jeg det er totalt u-nødvendig å peke så mye på Link (...) Det kommer jo veldig an på hvordan de gjør det og hvorvidt det har noe å gjøre i historien. Link og Zelda har jo et veldig spesielt forhold, og historiene deres er jo som regel nært knyttet. Det blir noe annet enn å skulle klemme inn R2 på slutten av Mandalorian S01 bare sånn i tilfelle noen ikke skjønte at det var Luke som sto der, eller at det var Star Wars de så på, og dermed fullstendig ødela hele stemninga de hadde skapt frem til da. MuffinMatt skrev (På 2.10.2024 den 12:30 PM): Spillet ser fint ut, og det er nok mye å like her. Men personlig sliter jeg med at bildefrekvensen er for lav og ustabil. I det minste burde det vært en låst 30FPS. Men spillet dypper altfor ofte under selv det for min smak. Var igrunn de tekniske utfordringene jeg forventet å lede under "Alle medaljar har en bakside" :s Samme her. ALBW var flott, men det chugga ganske hardt veldig ofte. Men dette er problemene man får når Nintendo på død og liv skal bruke et shitty nettbrett med hardware som er allerede er 10 år gammel når de begynner å planlegge konsollen. Har ikke store forhåpningen til neste konsoll, for å si det mildt. Jeg forklarer jo hva jeg mener, det er lov å ikke være enig men det er akkurat som du ikke registrerer at det er forklart å så svarer du meg. Quote: resten av det jeg skriver: (Se her er Link sine klær, Se her har Link vært, Se Link ditt Link datt Link ... Link, å forresten du kan bli Link!)... Feilen som film Oppfølgere alltid gjør (kremt Star Wars) de bruker altfor mye tid til å presse inn tidligere karakterer & hendelser selv om det ikke skulle passe inn i det hele tatt i den nye historien ... Så minus fra meg på at de bruker for mye tid på å minne oss om Link (helt sikkert i frykt av å miste spillere/interesse) ----- Jeg har spillet gjennom omtrent alle Zelda spill med få unntak å ja dette er jo Duoen, men i alle Zelda spill der du spiller Link er Zelda en prinsesse som du skal redde (Som Mario), hun dukker stort sett bare opp i få CutScene å blander seg svært sjeldent inn i selve spillingen. Med Echo of wisdon så får de ikke trykket inn Link nok, det er forstyrrende å u-nødvendig å jeg tror de gjør det av frykt for at Zelda ikke skulle kunne bære spillet på egenhånd, mank kan også tidlig i spillet gjøre seg om til Link i korte perioder (der man som i alle andre spill også må få tak i Master Sword - Bue)... De kunne droppet alt dette. De har til å med en tidlig Boss fight med 3 stk Link. Endret 3. oktober av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå