ps5 Skrevet 30. september Rapporter Del Skrevet 30. september Vi hadde inntil for et par dager siden 3 faktiske alternativer for spillutviklere. Unreal, Unity (de forsøker ihvertfall komme tilbake) og Godot. Men, som alltid har ikke folk fått med seg "with great power comes great responsibility" og vi har - for alle praktiske formål - nå to gjenstående. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september Rapporter Del Skrevet 30. september Om ikke annet så viser det bare hvor barnslig denne kulturkrigen har blitt. 3 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. september Rapporter Del Skrevet 30. september Orker ikke se noen video, men leste twitterposten som visstnok har skapt problemer og må si at de som ble fornærmet av den er noen latterlig barnslige dramaqueens. 2 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. september Rapporter Del Skrevet 30. september (endret) Jeg tror ikke de forstår at det store flertallet bryr seg ikke døyten om det politiske standpunktet til de som gir ut software. De ønsker stabilitet og forutsigbarhet, ikke twitter kriger. USA er noe for seg selv for tiden... Endret 30. september av likferd Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober ps5 skrev (3 timer siden): Unity (de forsøker ihvertfall komme tilbake) Hva skjedde egentlig med unity? Lenge siden jeg har hørt noe om de. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Herregud så slitsomt med denne amerikanske politikken som skal invadere alt. Jeg støtter at Godot skal være inklusive og gjerne være pro lgbt og alt det, men kan man ikke slutte å bruke ordet woke. Det har mistet all mening for flere år siden. Det er også barnslig å tro at dette skulle betydd noe som helst slutt for godot. Da mangler det litt perspektiv. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober 5 hours ago, Sjørøver said: Hva skjedde egentlig med unity? Lenge siden jeg har hørt noe om de. Grådighet. De skulle plutselig ha betalt for per installasjon, ikke unik installasjon, der kostnad øker etter total installasjonsnummer. Det er visstnok flere "små" ting som fører Unity nedover, som at Unity har aldri vært lønnsomt, men jeg tror dette var siste dråpen. https://arstechnica.com/gaming/2023/09/game-developers-unite-against-unitys-new-per-install-pricing-structure/ 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 1. oktober Rapporter Del Skrevet 1. oktober Jeg bruker fortsatt Game Maker Studio 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå