Maskinfører Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Wheeljack skrev (3 timer siden): Det var jeg faktisk ikke klar over. Takker for opplysninga. Over ett år siden dette ble endret 😉 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) geir__hk skrev (22 timer siden): Ingen brev i posten, ingen mail (søppelpost sjekket) og heller ingen sms. @geir__hk, har du oppdatert dine kontaktopplysninger hos Posten? Endret 1. oktober av backtoback typos 1 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. oktober Forfatter Del Skrevet 1. oktober 56 minutes ago, backtoback said: @geir__hk, har du oppdatert dine kontaktopplysninger hos Posten? Takk for tipset. Dette har jeg allerede gjort tidligere, men dobbeltsjekket nå etter ditt tips. Vet ikke om det har betydning, men etter innlogging vistes både tlf.nr. og mail som tomme tekstfelt. Nå har jeg skrevet inn tlf+mail manuelt og trykket "ja informasjonen stemmer" -knappen ; og trykke "lagre" på neste side. Da fungerer det forhåpentligvis bedre for fremtiden 📦 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå