Gå til innhold

Stem Frp!

:utakt

Anbefalte innlegg

Salvesen. skrev (12 minutter siden):

Frp raser på siste måling, nede på 18% nå og faller raskt. Helt åpenbart at ryktet om falske stemmer stemte når de lå på 25ish%

Det er Jens og Jonas som har skremt saueflokken til å tro Norge kan bli stående utenfor tollmurene hos EU, selv om det er direkte løgn. Til og med EU beroliger om skremslene som altså er helt ubegrunnet.

Rødemediene er selvsagt helt ukritisk til sine foretrukne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Salvesen. skrev (17 minutter siden):

Frp raser på siste måling, nede på 18% nå og faller raskt. Helt åpenbart at ryktet om falske stemmer stemte når de lå på 25ish%

De 25% var nok ganske situasjonsavhengig, og helt urealistiske når det faktisk blir valg. AP og regjerningen hadde gått på smell etter smell, det samme med Høyre, så jeg tror mange i meningsmålinger sa FrP uten at det betyr at de faktisk hadde stemt FrP. Jeg tipper 13% oppslutning etter valget. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (1 minutt siden):

De 25% var nok ganske situasjonsavhengig, og helt urealistiske når det faktisk blir valg. AP og regjerningen hadde gått på smell etter smell, det samme med Høyre, så jeg tror mange i meningsmålinger sa FrP uten at det betyr at de faktisk hadde stemt FrP. Jeg tipper 13% oppslutning etter valget. 

Det gikk iallefall rykter på den tiden at folk bevist stemte Frp for å gi falskt håp til gjengen, noe som ser ut til å stemme. Men who knows.

Jeg er iallefall fornøyd med mageplasket, dog er jeg ikke nødvendigvis kjempe positiv til de enorme tallene til AP. Lett å velge hvem en ikke skal stemme om dagen, men hvem en skal stemme på er verre

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (6 minutter siden):

Det gikk iallefall rykter på den tiden at folk bevist stemte Frp for å gi falskt håp til gjengen, noe som ser ut til å stemme. Men who knows.

Jeg er iallefall fornøyd med mageplasket, dog er jeg ikke nødvendigvis kjempe positiv til de enorme tallene til AP. Lett å velge hvem en ikke skal stemme om dagen, men hvem en skal stemme på er verre

Det motivet høres merkelig ut, et mer sannsynlig motiv er vel en slags protest, all den tid ting gikk ganske skeis på mange måter. 

Det er nærmere umulig å vite hva man skal stemme på, AP og Høyre er vel stort sette det samme, samtidig så vil jeg ikke ha noe mer makt til partiene  lengre ute på hverken høyre eller venstre siden. MdG (for ekstremt) Senterpartiet (udugelige), er ihvertfall utelukket. 

Bikker vel mot H selv, ønsker mindre beskatning på avkastning og papirverdier. Nå har vi blitt manet opp til å spare til egen pensjon, men beskattes ihjel av den også. 

Endret av Baranladion
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (9 minutter siden):

Det motivet høres merkelig ut, et mer sannsynlig motiv er vel en slags protest, all den tid ting gikk ganske skeis på mange måter. 

Det er nærmere umulig å vite hva man skal stemme på, AP og Høyre er vel stort sette det samme, samtidig så vil jeg ikke ha noe mer makt til partiene  lengre ute på hverken høyre eller venstre siden. MdG (for ekstremt) Senterpartiet (udugelige), er ihvertfall utelukket. 

Bikker vel mot H selv, ønsker mindre beskatning på avkastning og papirverdier. Nå har vi blitt manet opp til å spare til egen pensjon, men beskattes ihjel av den også. 

Ja opplevde at det var en form for protest.

Lenke til kommentar

https://www.vg.no/nyheter/i/Gym079/ny-vg-maaling-arbeiderpartiet-faar-over-30-prosent

Frykter for at vi ikke får kvittet oss med denne elendige regjeringen, hvis det fortsetter slikt.

Å sette FrP i samme bås som Trump er urettferdig mot FrP. FrP er ikke og vil aldri være like ekstrem og idiotisk som Trump. Trump er jo sinnsyk, narsisistisk og sosiopat. Kan ikke si noen i ledelsen i FrP kan klassifiseres slik.

AP gjorde genistrek å få Stoltenberg tilbake, men tror virkelig det norske folk at det blir bedre bare at Stoltenberg er tilbake i regjeringen. Støre kommer fortsatt til å ødelegge for norsk industri. Denne selskapsskatten gjør oss ikke noe bedre til å konkurrere mot utlandet. Helt tåpelig at enkelte bedriftseiere må selge sine eiendeler kun for å måtte betale skatt på arbeidende kapital. Til slutt har de vel solgt hele bedriften sin til staten, og det er kanskje det Støre vil.

Endret av DJViking
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DJViking skrev (3 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/i/Gym079/ny-vg-maaling-arbeiderpartiet-faar-over-30-prosent

Frykter for at vi ikke får kvittet oss med denne elendige regjeringen, hvis det fortsetter slikt.

Å sette FrP i samme bås som Trump er urettferdig mot FrP. FrP er ikke og vil aldri være like ekstrem og idiotisk som Trump. Trump er jo sinnsyk, narsisistisk og sosiopat. Kan ikke si noen i ledelsen i FrP kan klassifiseres slik.

AP gjorde genistrek å få Stoltenberg tilbake, men tror virkelig det norske folk at det blir bedre bare at Stoltenberg er tilbake i regjeringen. Støre kommer fortsatt til å ødelegge for norsk industri. Denne selskapsskatten gjør oss ikke noe bedre til å konkurrere mot utlandet. Helt tåpelig at enkelte bedriftseiere må selge sine eiendeler kun for å måtte betale skatt på arbeidende kapital. Til slutt har de vel solgt hele bedriften sin til staten, og det er kanskje det Støre vil.

FRP bryr seg ikke om de som lever på minstelønn, kun de med penger. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DJViking skrev (50 minutter siden):

Gi ett eksempel

Lenke til kommentar
50 minutes ago, toppsecret said:

+ å fjerne formuesskatten vil bare gjøre det verre for som de allerede lever på det minste og såvidt kommer seg gjennom dagen.
Ved at de gjøre flere kutt på de som allerede lever på minstelønn

Det finnes MYE annet man kan kutte først (selv om det ikke dermed er sagt at Frp vil gjøre det)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Smule8o skrev (1 minutt siden):

Det finnes MYE annet man kan kutte først (selv om det ikke dermed er sagt at Frp vil gjøre det)

De  vil med 100% la det gå utover de svake i samfunnet, og høyre er den samme ulla 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (11 minutter siden):

Deres politikk er for smal, og setter miljø først og fører politikk deretter. JEg mener også at Rødt og FrP er for ekstremt også

Partier som MDG, SV og Rødt er stortingsparti som utmerker seg med å ikke ha noen helhetlig politikk - og sammenheng i politikken.
De er i mot alt som heter risikovillig kapital, er i mot oljeutvinning men har samtidig uendelig med penger å dele ut til "gode" formål. Disse tre er i særklasse useriøse.

Hva er det som er "ekstremt" med FrP?
Sammen med Høyre så er de eneste høyrepartiene vi har på stortinget. Og de har regjert meget ansvarlig og godt sammen i regjeringen 2013-2017. Helt til Erna ødela alt ved å ta inn V og Krf.
Det er ingenting ekstremt med FrP. Eneste ekstreme partiet i ordets rette forstand vi har på stortinget er Rødt som er revolusjonære og et marxistisk parti. FrP kan selvsagt ikke sammenlignes med et slikt parti (om det var det du gjorde)

Faktisk er det ganske oppsiktsvekkende at venstresiden i Norge er ivrige støttespillere til Demokratene i USA.
De fører en politikk som ligger milevis til høyre for FrP på de aller fleste områder. Helse, skole, velferd osv.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...