Gå til innhold

Stem Frp!

:utakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DukeNukem3d skrev (33 minutter siden):

Ifølge spørreundersøkelsene så er de norges største parti da.

Ja, på grunn av brain rot. Som i USA, som en nå ser konsekvenser av og man ser folk angrer hardt.

Jeg er villig til å vedde mye på at akkurat det samme skjer I Norge, innen de fullfører perioden tipper jeg de er under sperregrensen.

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (3 minutter siden):

Ja, på grunn av brain rot. Som i USA, som en nå ser konsekvenser av og man ser folk angrer hardt.

Jeg er villig til å vedde mye på at akkurat det samme skjer I Norge, innen de fullfører perioden tipper jeg de er under sperregrensen.

Svada, gjenstår å se. Mye vil du vedde på at de havner under sperregrensen etter 4 år?

• Liker 6
Lenke til kommentar

"alle som ikke er enige med meg har ikke en hjerne som fungerer"

Og de samme folka lurer på hvorfor FrP er i vinden.

Hva om de som støtter FrP (og Trump i USA for den del)  faktisk bare vil ha et bedre samfunn for oss alle?

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Jarmo skrev (Akkurat nå):

😁

Ja altså det er veldig usannsynlig, men jeg tror at de kommer til å gå så gigantisk på trynet at det blir resultatet. Men innser at det er usannsynlig og at jeg nok taper ett slik veddemål. Men er det ikke pga risiko og spenningen en vedder da?:p

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (1 minutt siden):

Men er det ikke pga risiko og spenningen en vedder da?:p

Ja, for all del. Rødt kan likegodt få statsminister ved neste valg. Men jeg vil ikke vedde et øre på det.

Noe som heter seg fornuftig tankegang her i livet. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Jarmo skrev (1 minutt siden):

Ja, for all del. Rødt kan likegodt få statsminister ved neste valg. Men jeg vil ikke vedde et øre på det.

Noe som heter seg fornuftig tankegang her i livet. :) 

Skulle gjerne hatt Mimir som pres jeg! Men da helst i ett annet parti, er noe godt i rødt men mye sykt også:p 

Kjekkere med litt spacet ideer og treffe, det er morsomt de sjeldne gangene de går i boks:)

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Salvesen. said:

Så det er kommunisme å tippe at frp er under sperregrensen ved neste(ikke 25) valg?

Nei, men du snakker varmt om Mimir som er med i et parti som har klare kommunistiske verdier.

Fair enough at du vil ha han men ikke partiet, men det er en grunn til at han er med i Rødt og ikke noe annet parti.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (1 minutt siden):

Nei, men du snakker varmt om Mimir som er med i et parti som har klare kommunistiske verdier.

Fair enough at du vil ha han men ikke partiet, men det er en grunn til at han er med i Rødt og ikke noe annet parti.

Leste du hva jeg skrev? Jeg kunne gjerne sett for meg Mimir som "president" men ikke for rødt..

Det betyr at jeg deler noen av hans verdier men ikke alle. 

Altså om det ikke er åpenbart, nei jeg vil ikke ha rødt som ledende parti i Norge.

Forøvrig bommet du helt på det du siterte da det hadde ingenting med Mimir eller rødt å gjøre..

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (2 timer siden):

Skulle gjerne hatt Mimir som pres jeg! Men da helst i ett annet parti, er noe godt i rødt men mye sykt også:p 

Kjekkere med litt spacet ideer og treffe, det er morsomt de sjeldne gangene de går i boks:)

Det er vel mye rart i de fleste partier 😝 men ja, Mimir virker som en ålreit fyr. Politikken til partiet hans derimot... - blæh

Endret av leticia
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...