Boing_80 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden DukeNukem3d skrev (19 timer siden): Det er veldig viktig å være kritisk til alle tanker, ellers kan man risikere å gå rundt en hel dag å være glad uten grunn. Frp kommer nok til å drite seg ut enda mer. Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Boing_80 skrev (6 minutter siden): Frp kommer nok til å drite seg ut enda mer. Ifølge spørreundersøkelsene så er de norges største parti da. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden DukeNukem3d skrev (30 minutter siden): Ifølge spørreundersøkelsene så er de norges største parti da. Det er hva som skjer på valgdagen som betyr noe Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden DukeNukem3d skrev (33 minutter siden): Ifølge spørreundersøkelsene så er de norges største parti da. Ja, på grunn av brain rot. Som i USA, som en nå ser konsekvenser av og man ser folk angrer hardt. Jeg er villig til å vedde mye på at akkurat det samme skjer I Norge, innen de fullfører perioden tipper jeg de er under sperregrensen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Salvesen. skrev (3 minutter siden): Ja, på grunn av brain rot. Som i USA, som en nå ser konsekvenser av og man ser folk angrer hardt. Jeg er villig til å vedde mye på at akkurat det samme skjer I Norge, innen de fullfører perioden tipper jeg de er under sperregrensen. Svada, gjenstår å se. Mye vil du vedde på at de havner under sperregrensen etter 4 år? 6 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Eller så er bare folk lei av "vi følger nøye med" eller "vi avsetter en komite" som svar på alt 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) "alle som ikke er enige med meg har ikke en hjerne som fungerer" Og de samme folka lurer på hvorfor FrP er i vinden. Hva om de som støtter FrP (og Trump i USA for den del) faktisk bare vil ha et bedre samfunn for oss alle? Endret 4 timer siden av Tåkefyrste 4 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Boing_80 skrev (12 minutter siden): Det er hva som skjer på valgdagen som betyr noe Yep. Høyredreining over hele vesten der... litt vel langt til høyre også en del tilfeller. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Jarmo skrev (8 minutter siden): Svada, gjenstår å se. Mye vil du vedde på at de havner under sperregrensen etter 4 år? Mye vill du? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (14 minutter siden): Mye vill du? Vel! Så mye har ikke du råd til.. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jarmo skrev (Akkurat nå): Vel! Så mye har ikke du råd til.. Hahahah neivel, men du får komme tilbake da om du endrer mening. Gjerne med på ett lite veddemål jeg, det er bare gøy. Oddsen er nok godt på din side.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (10 minutter siden): Oddsen er nok godt på din side.. 😁 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jarmo skrev (Akkurat nå): 😁 Ja altså det er veldig usannsynlig, men jeg tror at de kommer til å gå så gigantisk på trynet at det blir resultatet. Men innser at det er usannsynlig og at jeg nok taper ett slik veddemål. Men er det ikke pga risiko og spenningen en vedder da?:p Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (1 minutt siden): Men er det ikke pga risiko og spenningen en vedder da?:p Ja, for all del. Rødt kan likegodt få statsminister ved neste valg. Men jeg vil ikke vedde et øre på det. Noe som heter seg fornuftig tankegang her i livet. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jarmo skrev (1 minutt siden): Ja, for all del. Rødt kan likegodt få statsminister ved neste valg. Men jeg vil ikke vedde et øre på det. Noe som heter seg fornuftig tankegang her i livet. Skulle gjerne hatt Mimir som pres jeg! Men da helst i ett annet parti, er noe godt i rødt men mye sykt også:p Kjekkere med litt spacet ideer og treffe, det er morsomt de sjeldne gangene de går i boks:) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 26 minutes ago, Salvesen. said: Kjekkere med litt spacet ideer og treffe, det er morsomt de sjeldne gangene de går i boks:) Kommunisme går hverken i boks, eller er spesielt morsomt for de folkene som får prøvd det. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Tåkefyrste skrev (3 minutter siden): Kommunisme går hverken i boks, eller er spesielt morsomt for de folkene som får prøvd det. Så det er kommunisme å tippe at frp er under sperregrensen ved neste(ikke 25) valg? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 2 minutes ago, Salvesen. said: Så det er kommunisme å tippe at frp er under sperregrensen ved neste(ikke 25) valg? Nei, men du snakker varmt om Mimir som er med i et parti som har klare kommunistiske verdier. Fair enough at du vil ha han men ikke partiet, men det er en grunn til at han er med i Rødt og ikke noe annet parti. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Nei, men du snakker varmt om Mimir som er med i et parti som har klare kommunistiske verdier. Fair enough at du vil ha han men ikke partiet, men det er en grunn til at han er med i Rødt og ikke noe annet parti. Leste du hva jeg skrev? Jeg kunne gjerne sett for meg Mimir som "president" men ikke for rødt.. Det betyr at jeg deler noen av hans verdier men ikke alle. Altså om det ikke er åpenbart, nei jeg vil ikke ha rødt som ledende parti i Norge. Forøvrig bommet du helt på det du siterte da det hadde ingenting med Mimir eller rødt å gjøre.. Lenke til kommentar
leticia Skrevet 57 minutter siden Del Skrevet 57 minutter siden (endret) Salvesen. skrev (2 timer siden): Skulle gjerne hatt Mimir som pres jeg! Men da helst i ett annet parti, er noe godt i rødt men mye sykt også:p Kjekkere med litt spacet ideer og treffe, det er morsomt de sjeldne gangene de går i boks:) Det er vel mye rart i de fleste partier 😝 men ja, Mimir virker som en ålreit fyr. Politikken til partiet hans derimot... - blæh Endret 57 minutter siden av leticia skrivefeil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå