Resort Skrevet søndag kl 00:15 Del Skrevet søndag kl 00:15 Neptun1 skrev (3 minutter siden): Ikke alle som skjønner hvor på villspor vi er ved å "forstå" og akseptere tredje verden - mentalitet i vestlige land. Vi er så ute på kjøret.. Fullstendig galskap! Det er ingen menneskerett å komme til Norge! 2 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet søndag kl 00:26 Del Skrevet søndag kl 00:26 Resort skrev (3 minutter siden): Vi er så ute på kjøret.. Fullstendig galskap! Det er ingen menneskerett å komme til Norge! Nei, det er ingen menneskerett, men nå håper jeg kommende stortingsvalg resulterer i et blå-blått flertall med FrP som det største og toneangivende partiet Dersom ikke, så gir jeg opp. Da ønsker faktisk ikke folk å forhindre fremveksten av islam - eller det beste for næringslivet og husholdningene. Inntil da lever jeg i håpet om at det norske folk ikke har 3. verden tilstander og islam som ønskemål. 4 Lenke til kommentar
Resort Skrevet søndag kl 00:35 Del Skrevet søndag kl 00:35 Neptun1 skrev (7 minutter siden): Nei, det er ingen menneskerett, men nå håper jeg kommende stortingsvalg resulterer i et blå-blått flertall med FrP som det største og toneangivende partiet Dersom ikke, så gir jeg opp. Da ønsker faktisk ikke folk å forhindre fremveksten av islam - eller det beste for næringslivet og husholdningene. Inntil da lever jeg i håpet om at det norske folk ikke har 3. verden tilstander og islam som ønskemål. Vi får håpe det! 2 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden (endret) Dumskapen og Naiviteten er til å ta og føle på. Heldigvis er det ikke unger fra Grønn-ungdom og venstresiden som skal diktere innvandringspolitikken i årene fremover. https://www.vg.no/nyheter/i/GynrVm/groenn-ungdom-reagerer-paa-frp-forslag-skaper-utenforskap Endret 10 timer siden av Paxville Lenke til kommentar
majer Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden flamethower1234 skrev (På 2.1.2025 den 22.38): Bydel Alna og lite samarbeidsvillige. Trenger vi å lure på etnisiteten til disse ungdommene? https://www.vg.no/nyheter/i/wgbdLM/fant-machete-paa-treningssenter-i-oslo Vel... Hadde vi hatt en senere venstreside hadde de ikke hatt machete til å begynne med... Politiet hadde også hatt ressurser til å ta fingeravtrykk sånn at man fant ut hvem av ungdommene som eide macheten. Synd høyresiden sliter med å innrømme egne feil. De har for mye berøringsangst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå