Nasjonalisten Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 2 hours ago, Red Frostraven said: "Se hva dere fikk meg til å gjøre" er ingen unnskyldning for voksne, rasjonelle mennesker. (1)Hvis jeg snakker ned om flatjordere sin kunnskap om fysikk, med kilder, så blir du flatjorder? (2)Om kreasjonister sin forståelse for biologi, så blir du kreasjonist? (3)Om FrP-velgere sin forståelse av politikk og samfunn, så støtter du FrP? (4)Hvis jeg snakker negativt om tankies sin kunnskap om historie, så blir du tankie? (5)Hva i alle dager slags irrasjonell argumentasjon er det. Er du leire? Jeg vet det er et fnugg av sannhet i psykologien, men mistillit mot journalisme, akademia, WHO og historiske fakta kom etter bølgene med misinformasjon fra anti-vestlige aktører. 1. nei. 2. nei. 3. nei. 4. nei. 5. Din stråmann og merkelige logiske auto-complete tankegang. Om du flommer landet mitt med kolonister så blir jeg nasjonalist med ønske om remigrasjon, om du overser voldtekt og vold og gir dem samfunnstraff så får jeg forakt for rettsystemet, om du dreper ufødte barn der de er ment å være mest beskyttet så får jeg forakt for feminisme, hykleri rundt rasisme, hykleri rundt seksisme, selektiv likestilling, hykleri rundt kolonisering, hykleri rundt respekt for demokratiet. Jeg var apolitisk frem til jeg så resultatet av din ideologi. ''du'' skapte problemene, så nå må ytre høyre løse dem. Uten din ekstraordinære innsats ville aldri FRP/AFD/NR/SD osv osv eksistert. Det samme gjelder forsåvidt også en masse ekstreme grupper og folk som sian, identitær, nmb, breivik, manshaus, osv.(sammenlikner dem ikke). Alt er svar på venstre-ekstremisme. Det er ikke en unskyldning, det er en forklaring. Ingen av de nevnte kan eksistere uten venstresidens ekstreme politikk. Vi kan legge til årsaken til misstillit til media, hvordan partiene over er blitt behandlet. Slik ''vesten'' er nå, så er jeg en anti-vestlig aktør, du kan ikke være så dum at du tror at alle som er mot dagens politiske system og norm er offer av utenlandsk propaganda. 3 hours ago, Red Frostraven said: "Look what you made me do"-argumentasjonen viser ideologien din sin sanne natur. Den er ond. At du overser signalene og strømningene som har vært tydelige i mange tiår er ondt. At du støtter kolonisering er ondt. 4 1 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Frp er fremtiden, de vil løse masse lover, og slette useriøse bomstasjoner for innfødte Norske. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Neptun1 skrev (23 timer siden): Da er det ikke så nøye med FrPs partiprogram og sannheten om hvem som lanserte ideen om Norge som "grønt batteri" for Europa Hva som står i partiprogrammene er helt uinteressant, det er hva de gjør når de er i regjering som teller. Hvem som var først er heller ikke viktig. Det var sikkert flere norske politikere som tenkte på strømeksport fra Norge allerede for flere tiår siden, men det forandrer ikke at mange norske politikere, inkludert de fra FrP, har støttet globalistiske tilslutninger og avtaler for Norge, blant annet innmelding i ACER og flere utenlandskabler. FrP løy for folket da de påsto at deres politikk bare ville øke strømprisene litt. Sannheten vet vi i dag, FrPs globalistiske politikk har ført til skyhøye strømpriser. Men det er mest sannsynlig målet til FrP også. Det ble forresten flere bompenger, dyrere bensin og flere avgiftsøkninger sist FrP satt i regjering, da hadde de blant annet finansminister og samferdselsminister. Å tro på lovnader og partiprogram er som å tro på julenissen. Jarmo skrev (22 timer siden): Nok nå? Jeg trodde spam var imot retningslinjene? Jeg lar FrPs politikere snakke for seg selv: Fra TU: "Lien ser derimot på nye utenlandskabler som et viktig virkemiddel for å få høye nok strømpriser til at det blir lønnsomt å bygge ut fornybar energi her i landet." Fra E24: "Søviknes avviser dyr kabelstrøm: Nye strømkabler til Europa vil bare gi svakt økende kraftpriser fra dagens rekordlave nivåer, svarer energiministeren på spørsmål fra partikollega på Stortinget." Fra Faktisk: "Disse partiene stemte for ACER i Stortinget" Hva FrP sier før et valg, eller etter at de er ute av en regjering, er totalt uinteressant, da det bare er løgn og valgflesk. Det som betyr noe, er hva FrP gjør i regjering. Og det har vi fått svar på. 1 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden FrihetensRegn skrev (5 minutter siden): Hva som står i partiprogrammene er helt uinteressant, det er hva de gjør når de er i regjering som teller. Hvem som var først er heller ikke viktig. Det var sikkert flere norske politikere som tenkte på strømeksport fra Norge allerede for flere tiår siden, men det forandrer ikke at mange norske politikere, inkludert de fra FrP, har støttet globalistiske tilslutninger og avtaler for Norge, blant annet innmelding i ACER og flere utenlandskabler. FrP løy for folket da de påsto at deres politikk bare ville øke strømprisene litt. Sannheten vet vi i dag, FrPs globalistiske politikk har ført til skyhøye strømpriser. Men det er mest sannsynlig målet til FrP også. Det ble forresten flere bompenger, dyrere bensin og flere avgiftsøkninger sist FrP satt i regjering, da hadde de blant annet finansminister og samferdselsminister. Å tro på lovnader og partiprogram er som å tro på julenissen. Jeg trodde spam var imot retningslinjene? Jeg lar FrPs politikere snakke for seg selv: Fra TU: "Lien ser derimot på nye utenlandskabler som et viktig virkemiddel for å få høye nok strømpriser til at det blir lønnsomt å bygge ut fornybar energi her i landet." Fra E24: "Søviknes avviser dyr kabelstrøm: Nye strømkabler til Europa vil bare gi svakt økende kraftpriser fra dagens rekordlave nivåer, svarer energiministeren på spørsmål fra partikollega på Stortinget." Fra Faktisk: "Disse partiene stemte for ACER i Stortinget" Hva FrP sier før et valg, eller etter at de er ute av en regjering, er totalt uinteressant, da det bare er løgn og valgflesk. Det som betyr noe, er hva FrP gjør i regjering. Og det har vi fått svar på. Alle politikere fikk vite antatt prisøkning flere år tidligere av fagetater som Sintef, NVE, Statskraft osv. Det hopper du galant over. https://www.dn.no/borten-moe-om-stromkablene-informasjonen-vi-fikk-da-beslutningen-ble-tatt-var-apenbart-feil/2-1-1269073 https://www.nrk.no/norge/borten-moe-svarer-pa-kabelkritikken___-prover-ikke-a-fraskrive-meg-ansvar-1.16075684 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Smule8o skrev (21 timer siden): Ukraina hadde også et stabilt forhold til Russland. De lot til og med Russland ha marinebaser på Ukrainsk jord (Krym). Men det var visst ikke nok for Putin Ukraina hadde et stabilt forhold til Russland helt frem til Vesten støttet oppunder et statskupp i 2014 der en demokratisk valgt regjering ble kastet og erstattet med et udemokratisk regime, som begynte å angripe russiske sivile øst i landet, alt for å bli med i EU og NATO, noe Vesten har jobbet lenge med, for å svekke Russlands geopolitiske status. Resultatet av galskapen ser vi i dag. Heldigvis jobber Trump med en vei for våpenhvile og fredsavtale. Men dette er feil tråd for dette, jeg kommer ikke til å kaste bort mer tid på diskusjon om krigshissende, vestlig imperialisme. Smule8o skrev (22 timer siden): Dette vil være mye dyrere da vi bla må bygge en lang og kostbar forbindelse mellom nord og sør. Denne forbindelsen går per i dag gjennom Sverige. Hvorfor skal vi kaste vekk masse penger når vi allerde har en god ordning gående med Sverige? Å ha stor overkapasitet er svært dyrt. Norsk vannkraft har en produksjonskostnad på rundt 15 øre per kWt. Kraften blir i dag priset skyhøyt over dette fordi vi er tilkoblet ACER, Nord Pool og utenlandskabler. Vi har sett priser på over 10 kr/kWt og det er snakk om at det kan komme tilfeller der strømprisen kan gå opp til 50 kr/kWt. Hvor mye koster dette norske husholdninger, bedrifter og alt annet som bruker strøm? En strøm kabel fra Sør-Norge til Nord Norge vil være grisebillig om vi melder oss ut av ACER, Nord Pool og kapper alle utenlandskablene. Smule8o skrev (22 timer siden): FrihetensRegn skrev (På 20.12.2024 den 19.21): Og du har stålkontroll på eventuelle juridiske og økonomiske konsekvenser av dette? Fortell oss gjerne om det. De økonomiske konsekvensene ser vi i dag, der mange mennesker og bedrifter sliter med økonomien pga strømprisene. En tidligere nabo av meg som var minstepensjonist, fikk under FrP regjeringen strømregninger fra ca en tusenlapp i månedene til over 10 000 kr per måned, og hun hadde ikke råd til å etterisolere, installere varmepumpe eller etablere smarthus. Strømregningene gikk til inkasso og hun måtte selge huset hun hadde arvet og bodd i siden 70-tallet. Ikke alle har familie og venner som kan hjelpe. En lokal bedrift der jeg bor, hadde ca to dusin ansatte og helt ok marginer, der de hadde slakt, oppbevaring/lagring og salg av kjøtt. De hadde helt fine strømregninger på ca 3 000 til 15 000 kr per måned før liberalistisk og globalistisk markedspolitikk fra FrP gjorde at strømregningene gikk til 30 000 til 150 000 kr per måned, noe som gjorde at de måtte legge ned bedriften. De hadde ikke råd til frys og kjøl, noe som er essensielt for god lagring av kjøtt. Som nasjonalist, skal FrP få min stemme når de får Norge ut av ACER, Nord Pool og kapper utenlandskablene, får Norge ut av Parisavtalen, slutter alt samarbeid med WEF, kutter ut EØS, slutter å godta EUs utpressinger, slutter å selge olje og gass til EU om de ikke aksepterer Norge som et selvstendig land (olje og gass kan selges til Kina og India istedenfor), fjerner alle skatter, moms og avgifter på bensin, diesel, strøm og mat, fjerner bompenger, fjerner nettleie på strøm, likestiller alle avgifter, skatter og moms på salg av nybiler uansett drivlinje, effektiviserer og reduserer byråkratiet og staten slik man har gjort i Argentina og få statsbudsjettet godt under 1 000 milliarder årlig, slutter med all sløsing av penger til klima, Ukraina og bistand og minimerer antall flyktninger, migranter og innvandrere til Norge, unntaksvis de som kan bevise at de har relevant utdanning og kompetanse som Norge trenger. 1 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden FrihetensRegn skrev (13 minutter siden): Hva som står i partiprogrammene er helt uinteressant, det er hva de gjør når de er i regjering som teller. Hvem som var først er heller ikke viktig. Det var sikkert flere norske politikere som tenkte på strømeksport fra Norge allerede for flere tiår siden, men det forandrer ikke at mange norske politikere, inkludert de fra FrP, har støttet globalistiske tilslutninger og avtaler for Norge, blant annet innmelding i ACER og flere utenlandskabler. FrP løy for folket da de påsto at deres politikk bare ville øke strømprisene litt. Sannheten vet vi i dag, FrPs globalistiske politikk har ført til skyhøye strømpriser. Men det er mest sannsynlig målet til FrP også. Det ble forresten flere bompenger, dyrere bensin og flere avgiftsøkninger sist FrP satt i regjering, da hadde de blant annet finansminister og samferdselsminister. Å tro på lovnader og partiprogram er som å tro på julenissen. Jeg trodde spam var imot retningslinjene? Jeg lar FrPs politikere snakke for seg selv: Fra TU: "Lien ser derimot på nye utenlandskabler som et viktig virkemiddel for å få høye nok strømpriser til at det blir lønnsomt å bygge ut fornybar energi her i landet." Fra E24: "Søviknes avviser dyr kabelstrøm: Nye strømkabler til Europa vil bare gi svakt økende kraftpriser fra dagens rekordlave nivåer, svarer energiministeren på spørsmål fra partikollega på Stortinget." Fra Faktisk: "Disse partiene stemte for ACER i Stortinget" Hva FrP sier før et valg, eller etter at de er ute av en regjering, er totalt uinteressant, da det bare er løgn og valgflesk. Det som betyr noe, er hva FrP gjør i regjering. Og det har vi fått svar på. Jeg har "aldri" sett akkurat de linkene der🤔 Vet ikke hva du ønsker å oppnå annet enn å uttrykke manglende forståelse for vårt politiske system. Vårt styringssett er parlamentarisme, det er stortingsflertallet som bestemmer politikken - ikke den statsråden som tilfeldigvis får ansvaret for å gjennomføre vedtaket som er bestemt. De som stemte for ACER og kabler utgjør et stort flertall som ville ha dette. Å ansvarliggjøre Tord Lien for vedtaket som stortinget ønsket faller på sin egen urimelighet og uvitenhet om hvordan dette fungerer. FrP - i forrige runde - og SP nå må betale prisen for å regjere sammen med et langt større parti. Om man tror 15% oppslutning er nok til å få gjennomført hele partiprogrammet sitt ,så er det egentlig trist hvor lite folk vet. Hvor mye de får gjennomført avhenger av kjøttvekten og hvor gode de er i forhandlingene for regjeringsplattformen. Og når man har tapt en sak så er det ikke vanlig å være i opposisjon til den regjeringen man er en del av. Slikt skjønner ikke de fleste på ytre venstreside. Skulle ikke tro venstresiden ønsket mest mulig FrP politikk, men jammen gjorde de det. Det bekreftet de gjennom 6 år med FrP i regjering. Håper du er med på å gi dem myndighet for enda mer av den gode politikken deres etter stortingsvalget neste år! Når det er sagt så fikk de gjennom veldig mye av politikken sin i de årene - men mediene er ikke så glade i å skrive om det. Ei heller at alle piler pekte i riktig retning med dyktige Siv Jensen som leder av FrP og finansminster. Dette kan du lese om her; https://www.frp.no/om-frp/dette-har-vi-gjort-i-regjering 4 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Jarmo skrev (19 minutter siden): Alle politikere fikk vite antatt prisøkning flere år tidligere av fagetater som Sintef, NVE, Statskraft osv. Det hopper du galant over. https://www.dn.no/borten-moe-om-stromkablene-informasjonen-vi-fikk-da-beslutningen-ble-tatt-var-apenbart-feil/2-1-1269073 https://www.nrk.no/norge/borten-moe-svarer-pa-kabelkritikken___-prover-ikke-a-fraskrive-meg-ansvar-1.16075684 Det er jo enda verre; at de fikk hint om at risiko for prisøkninger men allikevel gikk videre med galskapen. Nok en grunn til å holde FrP langt unna regjering. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Jarmo skrev (22 timer siden): https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2023/11/01/listhaug-frp-vil-ikke-inn-i-en-regjering-som-planlegger-for-eu-medlemskap/ FrP er for EØS, som er et EU-medlemskap i praksis, via bakveien, der forhandlinger og trusler fra EU skjer bak lukkede dører. For EØS = for EU. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Neptun1 skrev (2 minutter siden): Jeg har "aldri" sett akkurat de linkene der🤔 Vet ikke hva du ønsker å oppnå annet enn å uttrykke manglende forståelse for vårt politiske system. Vårt styringssett er parlamentarisme, det er stortingsflertallet som bestemmer politikken - ikke den statsråden som tilfeldigvis får ansvaret for å gjennomføre vedtaket som er bestemt. De som stemte for ACER og kabler utgjør et stort flertall som ville ha dette. Å ansvarliggjøre Tord Lien for vedtaket som stortinget ønsket faller på sin egen urimelighet og uvitenhet om hvordan dette fungerer. FrP - i forrige runde - og SP nå må betale prisen for å regjere sammen med et langt større parti. Om man tror 15% oppslutning er nok til å få gjennomført hele partiprogrammet sitt ,så er det egentlig trist hvor lite folk vet. Hvor mye de får gjennomført avhenger av kjøttvekten og hvor gode de er i forhandlingene for regjeringsplattformen. Og når man har tapt en sak så er det ikke vanlig å være i opposisjon til den regjeringen man er en del av. Slikt skjønner ikke de fleste på ytre venstreside. Skulle ikke tro venstresiden ønsket mest mulig FrP politikk, men jammen gjorde de det. Det bekreftet de gjennom 6 år med FrP i regjering. Håper du er med på å gi dem myndighet for enda mer av den gode politikken deres etter stortingsvalget neste år! Når det er sagt så fikk de gjennom veldig mye av politikken sin i de årene - men mediene er ikke så glade i å skrive om det. Ei heller at alle piler pekte i riktig retning med dyktige Siv Jensen som leder av FrP og finansminster. Dette kan du lese om her; https://www.frp.no/om-frp/dette-har-vi-gjort-i-regjering Dette blir jo ren FrP propaganda og ansvarsfraskrivelse. Er du FrP politiker? Du kan selvfølgelig ty til ad hominen og påstå at jeg ikke har forståelse for hvordan demokrati og parlamentarisme fungerer, men ansvaret ligger uansett hos FrP og deres politikere - det er ingen menneskerett å sitte i regjering, og istedenfor å skylde på alle andre og stemme for noe de i etterkant påstår at de er uenig i, kan de heller sitte utenfor regjering og stemme prinsipielt for sine kjernesaker i Stortinget. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden FrihetensRegn skrev (2 minutter siden): Det er jo enda verre; at de fikk hint om at risiko for prisøkninger men allikevel gikk videre med galskapen. Nok en grunn til å holde FrP langt unna regjering. Din private agenda har ingen betydning for folk flest, stoler mer på Ola Borten Moe med flere enn din vurdering av saken her. Noe du ikke har inngående kunnskaper om i det hele tatt. Game over for min del.. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) Jarmo skrev (6 minutter siden): FrihetensRegn skrev (12 minutter siden): Din private agenda har ingen betydning for folk flest, stoler mer på Ola Borten Moe med flere enn din vurdering av saken her. Noe du ikke har inngående kunnskaper om i det hele tatt. Min agenda er det norske folks agenda, og de fleste nordmenn vil ha lavere strømpriser, noe Borten Moe med flere ikke ønsker, da de med norske strømpriser fra norsk vannkraft, ikke kan utbygge mer fornybar energi som kan eksporteres til kontinentet. Norske politikere ønsker høyere strømpris og deres kyniske politikk har gått helt etter planen. De vet godt hva de gjør. Dessverre er det norsk natur og norske lommebøker som får lide. Men det bryr ikke Borten Moe, andre politikere eller deg noe om. Men nasjonalisme og sunn fornuft er på fremmarsj i Europe og Norge, og det har gjort at til og med FrP har innrømt at de har gjort feil. Jeg håper de er oppriktig. Det får tiden vise, om de får sjansen i regjering igjen. Endret 12 timer siden av FrihetensRegn Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Jeg vil forresten understreke at nasjonalisme ikke nødvendigvis har noe med høyre eller venstresiden å gjøre - jeg har støtt på flere nasjonalister i Rødt enn i FrP i lokalpolitikken og de finnes i begge partier og begge fløyer. De fleste globalistene har jeg støtt på i Venstre, MDG og Høyre. Der mener mange at høyere strømpriser er en positiv ting, da vi kan hjelpe EU med strømforsyning og samtidig gjøre det mulig med vindmøller til havs, solcellepanel og batteriproduksjon. Om det er noen en ønsker, så hjelper det å være ærlig å innrømme dette, istedenfor å late som at man ikke visste eller ikke ville at strømprisene skulle øke. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Folk er lei elendig innvandringspolitikk, og FRP er de eneste som tør å nærme seg en realistisk samtale om temaet. Så er det nok mange som ikke er enige med FRP om alt (men som likevel sier i meningsmåling at de kommer til å stemme FRP), og det er fordi om huset ditt holder på å ta fyr prioriterer du ikke å støvsuge kjøkkenet.. Så viktig er denne saken nå for Europa, så dette er avgjørende tid framover. 6 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden (endret) On 12/20/2024 at 12:12 PM, leticia said: Vi kan jo begynne med å ikke diskriminere folk i jobbsøkersituasjoner som faktisk har den utdanningen som er nødvendig for å få jobber, men hvor man bare hiver vekk jobbsøknaden fordi søkeren har et utenlandsk navn... Innvandrerkvinner sliter med å få jobb Jeg skjønner godt at man får en følelse av håpløshet og gir opp når man blir diskriminert pga navnet sitt. De aller fleste blir ikke valgt bort pga. mangelfull utdanning på CV men pga. mangelfull dokumentert erfaring på området man trenger. Når en arbeidsgiver ansetter så ser de ofte etter erfaring på området de skal bemanne. Da kan man ikke ansette folk som ikke kan dokumentere relevant erfaring eller i tillegg ikke har referanser som kan bekrefte den dokumenterte erfaringen. Noen grupper treffes hardere av denne realiteten. Endret 10 timer siden av Theo343 Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden FrihetensRegn skrev (1 time siden): Dette blir jo ren FrP propaganda og ansvarsfraskrivelse. Er du FrP politiker? Du kan selvfølgelig ty til ad hominen og påstå at jeg ikke har forståelse for hvordan demokrati og parlamentarisme fungerer, men ansvaret ligger uansett hos FrP og deres politikere - det er ingen menneskerett å sitte i regjering, og istedenfor å skylde på alle andre og stemme for noe de i etterkant påstår at de er uenig i, kan de heller sitte utenfor regjering og stemme prinsipielt for sine kjernesaker i Stortinget. På grunn av deg skal jeg stemme på FRP 5 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden FrihetensRegn skrev (1 time siden): FrP er for EØS, som er et EU-medlemskap i praksis, via bakveien, der forhandlinger og trusler fra EU skjer bak lukkede dører. For EØS = for EU. Går Frp for Eu, da mister de velgere momentant. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden WiiBoy skrev (5 timer siden): Poenget handler ikke om hvor effektivt eller kontraproduktivt dette er. Påstanden var at dette måtte straffes hardt av myndighetene. Jeg lurer da på hvor grensen for befolkningens rett/mulighet til å protestere/demonstrere, dersom dette er noe myndighetene bør straffe hardt. Dette er uten vold, uten trusler, uten hærverk, de gir seg med en gang politiet ber de gi seg,++ Skal vi ikke lenger ha lov til å demonstrere? Det å tømme søppel på folk kan vel ansees som en slags kroppskrenkelse, du hadde ikke satt pris om det kom noen å drøsset masse 'STEM FRP' flyers over deg mens du prøve å kose deg på cafe med folk. 2 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 3 minutes ago, Crooked Cracker said: Det å tømme søppel på folk kan vel ansees som en slags kroppskrenkelse, du hadde ikke satt pris om det kom noen å drøsset masse 'STEM FRP' flyers over deg mens du prøve å kose deg på cafe med folk. Det er så syltynt. De hadde en demonstrasjon/protestaksjon. De tømte ikke søppel på folk, noe du vet utmerket godt. Det de gjorde er heller ikke sammenlignbart med en reklamekampanje for et politisk parti. Har du ikke mer å komme med, så anser jeg diskusjonen mellom deg og meg som over. Takk for en enkel seier 🏆 3 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden WiiBoy skrev (Akkurat nå): Det er så syltynt. De hadde en demonstrasjon/protestaksjon. De tømte ikke søppel på folk, noe du vet utmerket godt. Det de gjorde er heller ikke sammenlignbart med en reklamekampanje for et politisk parti. Har du ikke mer å komme med, så anser jeg diskusjonen mellom deg og meg som over. Takk for en enkel seier 🏆 Definitvt tømte de søppel på folk og uavhengig av budskap og aksjon burde det selvfølglig ikke forekomme, dette er jo noe en lærer i barnehagen. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden frohmage skrev (5 timer siden): Er du ikke glad for at dette er lov i Norge? Kaste søppel på andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå