Maskinfører Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Folkflesk skrev (10 minutter siden): Fremmedfiendlighet er vel et enda bedre ord. Man er ikke nødvendigvis fiendlig til en rase, men noe "fremmed". Vanligvis vil det knapt være et skille, for en som misliker en afrikansk eller arabisk muslim vil gjerne også mislike en ikke-muslimsk afrikaner eller en ikke-muslimsk araber. Det er nok mere Islam som de kritiserer mere enn mennesket selv om mennesket er en del av Islam så blir mitt rotete det der slik 😉 mye mulig det er fremmedfiendlighet men dette finner du hos noe du ikke kjenner også bare prøv og sett deg ned i hagen til en du ikke kjenner og se hva som skjer 😉 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Woff skrev (4 minutter siden): JEG var en av de som oppfordret til å stemme FrP, men da var jeg medlem i partiet. Dette er nå historie grunnet at de slukte alt for mange VIKTIGE kameler i regjering, noe som førte til at jeg meldte meg ut. Å fire på partiets viktigste saker er ikke noe jeg aksepterte. Jeg var også medlem av FrP men fant meg ett nytt FrP (Konservativt) 😀 1 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Folkflesk skrev (8 minutter siden): En moderat versjon av islam er ikke så farlig. Det er hvis den skal gjennomsyre alt av styre og stell at den hemmer utviklingen. Men det ser man jo ikke så mye av i Europa, inkludert mer muslimske land i sør-øst-Europa. Islam trenger flere muslimer som Abid Raja, da er det håp. Foreløpig så sables hans fine tanker om hvordan Islam bør utvikles og henge med i tiden ned av andre muslimer og folk i SV. Det synes jeg er trist. https://www.nrk.no/ytring/samtiden-loper-fra-islam-1.17059103 7 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Maskinfører Skrevet 1. oktober Populært innlegg Del Skrevet 1. oktober Folkflesk skrev (17 minutter siden): En moderat versjon av islam er ikke så farlig. Det er hvis den skal gjennomsyre alt av styre og stell at den hemmer utviklingen. Men det ser man jo ikke så mye av i Europa, inkludert mer muslimske land i sør-øst-Europa. Jeg tror ikke det finnes noe moderat islam islam er islam 11 1 Lenke til kommentar
Folkflesk Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) Maskinfører skrev (38 minutter siden): Jeg tror ikke det finnes noe moderat islam islam er islam Har opplevd det selv i levende live. Både i Istanbul og Vest-Afrika. Muslimer ja, henholdsvis hypermoderne og tradisjonelt på de to plassene. Men vanskelig å kalle religionen begge plasser noe annet enn moderat og lite forstyrrende. Endret 1. oktober av Folkflesk 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (21 minutter siden): Jeg tror ikke det finnes noe moderat islam islam er islam Tull. De fleste muslimer i Norge er moderate og veldig sekulariserte, akkurat som kristne. 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Snikpellik skrev (1 minutt siden): Tull. De fleste muslimer i Norge er moderate og veldig sekulariserte, akkurat som kristne. Det er ikke mitt inntrykk de fleste jeg kjenner er konservative 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er ikke mitt inntrykk de fleste jeg kjenner er konservative Ny undersøkelse: Muslimer overveiende sekulære https://www.utrop.no/nyheter/nytt/31549/ De fleste norske muslimer er ikke så religiøse https://www.aftenposten.no/norge/i/LlK9/de-fleste-norske-muslimer-er-ikke-saa-religioese 1 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Snikpellik skrev (4 minutter siden): Ny undersøkelse: Muslimer overveiende sekulære https://www.utrop.no/nyheter/nytt/31549/ De fleste norske muslimer er ikke så religiøse https://www.aftenposten.no/norge/i/LlK9/de-fleste-norske-muslimer-er-ikke-saa-religioese Ja ser det prøv og kom deg inn i en Moske og ta mikrofonen og spørr om deres døtre får gifte seg med en Norsk gutt og se hva som skjer 😀 7 2 Lenke til kommentar
Folkflesk Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (13 minutter siden): Det er ikke mitt inntrykk de fleste jeg kjenner er konservative Kanskje maskinførere er over gjennomsnittet konservative? 6 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Woff skrev (57 minutter siden): JEG var en av de som oppfordret til å stemme FrP, men da var jeg medlem i partiet. Dette er nå historie grunnet at de slukte alt for mange VIKTIGE kameler i regjering, noe som førte til at jeg meldte meg ut. Å fire på partiets viktigste saker er ikke noe jeg aksepterte. Du kan ikke forvente at et parti får alt som de vil når de ikke har flertall. Ønsker du at partiet skal ha større mulighet til påvirkning? Da må også svelging av kameler påregnes. Men partiet kan kanskje bli dyktigere på å formidle hvilke kameler som svelges. Slik det er i dag, virker det som alle regjeringspartier må være helt lojale og stille seg bak regjeringsplattformen. Burde det ikke vært mulig med en felles plattform der hvert parti som deltar også kan tydeliggjøre hva de egentlig ikke ønsket seg? 5 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (41 minutter siden): Jeg tror ikke det finnes noe moderat islam islam er islam Det finnes ikke noe moderat kristendom heller. Enten så følger man religionen, eller så gjør man det ikke. Mange som kaller seg kristne følger ikke kristendommen. For eksempel går de ikke inn for å henrette folk som har på seg klær laget av flere ulike typer stoff. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Folkflesk skrev (12 minutter siden): Kanskje maskinførere er over gjennomsnittet konservative? Mye mulig det sverger til Volvo 😀 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) Maskinfører skrev (53 minutter siden): Jeg tror ikke det finnes noe moderat islam islam er islam Å forholde seg bokstavelig til koranen er i seg selv ganske ekstremt mener nå jeg. Når man er en ihuga fan av den boka der tror jeg lite på at vedkommende er særlig villig til å moderere seg. Ei heller fornye seg.. Derfor lever Abid ganske farlig tror jeg. Han kaster en brannfakkel i fleisen på disse som er lojale til døden til denne boka(koranen.) Og han, som er muslim selv? Hvor høylytt stemning er det ikke i visse innvandrer-stuer nå om dagen pga han? Jeg tipper han blir ansett som muslimenes Quisling.. Endret 1. oktober av Sovna 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober (endret) Sovna skrev (8 minutter siden): Å forholde seg bokstavelig til koranen er i seg selv ganske ekstremt mener nå jeg. Når man er en ihuga fan av den boka der tror jeg lite på at vedkommende er særlig villig til å moderere seg. Ei heller fornye seg.. Derfor lever Abid ganske farlig tror jeg. Han kaster en brannfakkel i fleisen på disse som er lojale til døden til denne boka(koranen.) Og han, som er muslim selv? Hvor høylytt stemning er det ikke i visse innvandrer-stuer nå om dagen pga han? Jeg tipper han blir ansett som muslimenes Quisling.. Helt enig i det du sier om den boka jeg tror Muslimske jenter lever veldig strengt for snakket med ei en gang og så fort faren var på vei inn så døtta hu meg inn på kjølerommet og slapp meg ut når hun så faren kjørte fra bensinstasjonen hun sa hun likte meg og sånn Raja lever ganske farlig men jeg tror hans åpenbaring har åpnet seg etter at han fikk se åssen søsteren ble behandlet av Eks mannen var en annen ung Raja også som uttalte seg om noe jeg likte ikke denne Abid men har begynt og få sansen for han er nok ikke lenge før han går ut og beklager seg ovenfor alle som har kritisert Islam men ja han vil leve farlig er godt Krekar ikke er her Endret 1. oktober av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Markiii skrev (20 minutter siden): Det finnes ikke noe moderat kristendom heller. Enten så følger man religionen, eller så gjør man det ikke. Mange som kaller seg kristne følger ikke kristendommen. For eksempel går de ikke inn for å henrette folk som har på seg klær laget av flere ulike typer stoff. Den kristendommen jeg kjenner til er veldig moderat den kristne faren eksploderer ikke når sønnen kommer hjem med en muslimsk jente (veninne) eller at kona må ha på skaut når de er ute og kjøre 😀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober @Snikpellik litt lesestoff https://www.exmuslimsofnorway.com/om-oss 2 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Maskinfører skrev (44 minutter siden): Ja ser det prøv og kom deg inn i en Moske og ta mikrofonen og spørr om deres døtre får gifte seg med en Norsk gutt og se hva som skjer 😀 Jeg tipper responsen til de aller fleste er langt mer normal og vennligsinnet enn du tror, spesielt sammenlignet med ekstremistene i partiet du stemmer på. 3 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Snikpellik skrev (2 minutter siden): Jeg tipper responsen til de aller fleste er langt mer normal og vennligsinnet enn du tror, spesielt sammenlignet med ekstremistene i partiet du stemmer på. Kjenner ingen ekstremister der ? 2 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober 13 minutes ago, Maskinfører said: Kjenner ingen ekstremister der ? Ingenting ekstremt over å mene at Russland må få slippe sansksjoner og beholde de annekterte ukrainske regionene Krim, Donetsk og Luhansk? 4 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå